2021-10-11, 15:41
Medlem
hemlighemligssons avatar
Som rubriken säger letar jag efter nåt zyn/nyx liknande som faktiskt smakar snus och inte typ vattenmelon och skogsbär. Har ni hittat nåt?

Tacksam för alla tips!
Citera
2021-10-11, 15:44
Medlem
Snus smakar ju främst tobak så tobaksfria produkter som smakar tobak är nog svårt att hitta.
Citera
2021-10-11, 15:44
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlighemligsson
Som rubriken säger letar jag efter nåt zyn/nyx liknande som faktiskt smakar snus och inte typ vattenmelon och skogsbär. Har ni hittat nåt?

Tacksam för alla tips!

Efter att ha snusat General, portion, White, xr i runt 20 år så testade jag Zyn Espressino styrka 4 för två månader sen, slutade helt med General för ca 3 veckor sedan och snusar endast zyn Espressino nu. Testa vettja!!
Citera
2021-10-11, 15:52
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Snus smakar ju främst tobak så tobaksfria produkter som smakar tobak är nog svårt att hitta.

Du har ju en poäng! Dock tvivlar jag på att det är jordgubbar i nikotinprodukter som smakar jordgubbe.
Citera
2021-10-11, 15:54
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Efter att ha snusat General, portion, White, xr i runt 20 år så testade jag Zyn Espressino styrka 4 för två månader sen, slutade helt med General för ca 3 veckor sedan och snusar endast zyn Espressino nu. Testa vettja!!

Ska absolut prova nästa gång! tack!!
Citera
2021-10-11, 15:58
Medlem
Anti-WOGs avatar
Lånar tråden lite:
Finns det lössnus utan nikotin? Skulle vilja trappa ner på snusandet, klarar inte att lägga ner direkt och påse vägrar jag.
Citera
2021-10-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Lånar tråden lite:
Finns det lössnus utan nikotin? Skulle vilja trappa ner på snusandet, klarar inte att lägga ner direkt och påse vägrar jag.

Bara fylla dosan med matjord blandat med kaffesump totalt nikotinfritt, däremot kan det ge koffeinberoende.
Citera
2021-10-11, 16:12
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Bara fylla dosan med matjord blandat med kaffesump totalt nikotinfritt, däremot kan det ge koffeinberoende.
Låter inge gott.
Citera
2021-10-11, 16:16
Medlem
Varför inte använda dig utav riktigt snus? En konstgjort smak av tobak kan knappast smaka något vidare? Dessa helvita nikotionpåsar är snarare lördagsgodis med sina barnsmaker av jordgubbar och allt vad det heter...
Citera
2021-10-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LALLAREN666
Varför inte använda dig utav riktigt snus? En konstgjort smak av tobak kan knappast smaka något vidare? Dessa helvita nikotionpåsar är snarare lördagsgodis med sina barnsmaker av jordgubbar och allt vad det heter...

För att inte tala om när forskningen kommer fram till att det är farligare än vanligt/riktigt snus. 🤔
Citera
2021-10-11, 16:29
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LALLAREN666

Jag använder mig av riktigt snus nu men jag har nån tanke om att vita påsar ska var nyttigare? Plus att man kanske får mindre gula tänder? ja det är ju lördagsgodissmaken jag vill slippa...
Citera
2021-10-11, 16:30
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
För att inte tala om när forskningen kommer fram till att det är farligare än vanligt/riktigt snus. 🤔

Är det så!?!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in