2021-10-10, 23:47
Medlem
FlashbackGods avatar
Hur tänker du? "Vart fan är han" eller "Hmm var är han"?

Jag menar i oftare och andra situationer. Och om du skulle jämföra det till nån annan person kanske. Så skulle man få lite mer information om den statistiken. Vad kan det påverka om man redan som ung börjar tänka med den negativa attityden, eller tvärtom, den positiva attityden.

Tror du att en ung person som hade hela tiden tänkt positivt eller negativt i de flesta situationer hade haft olika slags liv. Pga. deras attityd som påverkade det så mycket.

Du som tänker negativt och har alltid tänkt negativt berätta lite skulle velat ändra dom tankarna till positiva. Att alltid se det positiva i sakerna. Och hur har ditt liv varit genom att alltd tänka negativt.

Samma sak med personer som tänker positivt. Berätta hur era liv har varit genom att vara positiva.
Senast redigerad av FlashbackGod 2021-10-11 kl. 00:23.
Citera
2021-10-10, 23:56
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackGod
Hur tänker du? "Vart fan är han" eller "Hmm var är han"?

Jag menar i oftare situationer. Och om du skulle jämföra det till nån annan person kanske. Så skulle man få lite mer information om det.
Vad kan det påverka om man redan som ung börjar tänka med den negativa attityden, eller tvärtom, den "normala" eller glada attityden.

Jag säger inte att den negativa eller glada attityderna inte kan vara normala. Med normala menar jag alltid den perfekta attityden.

0 - 5 minuter = Vart är han?
5 - minuter = Vart fan är han?
Citera
2021-10-11, 00:00
Medlem
mikaelss avatar
Var, inte vart, för helvete!

Och vad fan är detta?
’ i oftare situationer. Och om du skulle jämföra det till nån annan person kanske. Så skulle man få lite mer information om det’
’oftare situationer’?
Om du skulle jämföra kanske?
Mer information?
Vad fan svamlar du om, egentligen?
Citera
2021-10-11, 01:01
Medlem
FlashbackGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels

Och vad fan är detta?
’ i oftare situationer. Och om du skulle jämföra det till nån annan person kanske. Så skulle man få lite mer information om det’
’oftare situationer’?
Mer information?

Försökte du ge ett exempel på den negativa attityden eller? Eller menar du på riktigt?
Citera
2021-10-11, 05:34
Medlem
Citat:
Försökte du ge ett exempel på den negativa attityden eller? Eller menar du på riktigt?
Haha han är en sån som tänker ”var fan är han”?

För att svara på frågan. Försöker oftast vara positiv. Blir generellt sällan arg eller irriterad på folk. Svårt att säga hur det hjälpt mig. Har inget att jämföra med!
Citera
2021-10-11, 09:19
Medlem
Eh? Din fråga är formulerad på ett sådant sätt att den inte alls är begriplig, men för att svara på den (eller åtminstone vad jag tror att det är du undrar) brukar jag tänka var fan är han?! snarare än ditt mera positiva alternativ.
Citera
2021-10-11, 11:21
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Nja, jag försöker nog bara i oftare situationer jämföra med någon annan person kanske, för att få lite mer information om det.
Du ser själv hur glasklart det är
Citera
2021-10-11, 11:24
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels

Och vad fan är detta?
’oftare situationer’?
Mer information?
Här, TS! Här har du en som mår dåligt!

Själv är jag en sådan som tänker "Var fan är han?", men huruvida det speglar mitt liv, mående eller humör låter jag vara osagt.
Senast redigerad av jewclaw 2021-10-11 kl. 11:28.
Citera
2021-10-11, 11:27
Medlem
Tror sånt är genetisk. Alla i min familj har noll tålamod och lättstressad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här