• 2
  • 3
2023-08-30, 11:36
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizofreni
Att Infraröd detektor och Metaldetektorer kan upptäcka dom.
Det låter lite underligt. Kombinationen menar jag.

Du har inte fått hjälp av någon läkare, psykiatriker eller psykolog sedan sist?
2023-08-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Det låter lite underligt. Kombinationen menar jag.

Du har inte fått hjälp av någon läkare, psykiatriker eller psykolog sedan sist?

jo pratar med en psykolog en gång i veckan, och psykatrien bara ger mig mer medicin när jag pratar om dessa skuggfolk.

Dom är på riktigt alltså, det här är allvar..

Idag har dom varit extra på mig med deras metafysiska attacker, det känns som jag aldrig kommer bli fri från dom och det känns som att jag kommer dö vilken sekund som helst.

Vet inte vad jag ska göra, känns som att jag är dödsdömd av dessa torpeder med osynlighetsteknologi / mekanism att hålla sig undangömda för det blotta ögat.

Jag befinner mig på Gamla Vasa Sjukhus i Vasa, Finland, och dom har förföljt mig ända från Stockholm hit, skuggfolket pratar svenska.
Senast redigerad av nizofreni 2023-08-30 kl. 15:18.
2023-08-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizofreni
jo pratar med en psykolog en gång i veckan, och psykatrien bara ger mig mer medicin när jag pratar om dessa skuggfolk.

Dom är på riktigt alltså, det här är allvar..

Idag har dom varit extra på mig med deras metafysiska attacker, det känns som jag aldrig kommer bli fri från dom och det känns som att jag kommer dö vilken sekund som helst.

Vet inte vad jag ska göra, känns som att jag är dödsdömd av dessa torpeder med osynlighetsteknologi / mekanism att hålla sig undangömda för det blotta ögat.

Jag befinner mig på Gamla Vasa Sjukhus i Vasa, Finland, och dom har förföljt mig ända från Stockholm hit, skuggfolket pratar svenska.

Förstår att du hört detta 1000ggr, men du är sjuk. ”skuggfolket” finns inte, och inte finns det något som heter metafysiska-attacker heller tyvärr.

Känns konstigt att du varit så sjuk så länge, får du inte någon mer hjälp av vården?
2023-08-31, 11:41
Vad är det dom vil just från DIG ? Vad vill dom dig!?

Om dom är på riktig, kan du inte konfrontera dom?
2023-08-31, 12:25
Medlem
Eponumoss avatar
Hur vet du ens något alls om deras ”osynlighetsteknologi”?
2023-08-31, 22:45
Moderator
Maviels avatar
Då tråden numera mer är en bloggvariant för trådstartaren och det inte finns något diskussionsunderlag alls i tråden så blir det låset på. Skulle något förändras är ni välkomna att kontakta valfri moderator i ämnet.

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in