• 3
  • 4
2022-01-31, 03:43
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ganska smutsigt och cyniskt som dig att aldrig ifrågasätta att det förekommer rasism hos icke-vita, våldtäkter mot vita härrör ju ofta från denna rasism och sexism. Men i din och andra "antirasisters" värld verkar bara vitas "rasism" vara intressant. Vad som nu är "rasistiskt" med att motsätta sig en massiv invandring av ekonomiska migranter från Mellanöstern, vad ger det svenskarna förutom våld?

Tror du missförstår mig här och lägger ord/dina inre projektioner på mig.

Jag tycker utlänningar ska straffas hårdare än etniska svenskar i brottsmål i allmänhet och sexualbrott i synnerhet.

Absolut... Sverige kan bara ta in så mycket MÖ-folk utan att få massiva "integrationsproblem".. Något jag påpekade med stora kostnader i det personliga planet när t ex ärkekonservativa släkten som stötte jabhat aal nusra/isis kom hit som lämmeltåg. Men då ville ingen lyssna. Det är svenskarna som bäddat för detta och inte sådana som jag. Det vill poängtera.

Vad jag försöker säga att många av de svenskar som har onyanserad bild av invandrare/flyktingar/nysvenskar kalla dom va du vill... Oxå i realiteten har en urunken kvinnosyn själva som ofta övergår i olika typ av sexuelterror visavi motsatt kön.
Citera
2022-01-31, 07:13
Medlem
PK-Jannes avatar
Eftersom det var så längesedan så hoppas jag innerligt att smutsiga apan har äldre läskunniga barn, helst en dotter som får ta del av domen och förstå vilken undermänniska pappa är.
DNA är grejer det!
Citera
2023-05-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Solna Tingsrätt B 9795-21
Häktningsprotokoll:
https://docdro.id/UQBTmeI
Dagboksblad:https://docdro.id/N5BFWBa

Länken funkar inte. Kan du vänligen skriva dem igen?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in