• 1
  • 2
2021-10-10, 12:31
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolnollkoll
Hej, när åldern stiger och samhället förändras går jag ifrån att ha velat ha barn i 20 årsåldern till att tveka i 30 årsåldern. Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för jag lästa att barn UPP TILL 12 ÅR kan åka på transläger???? Jag började genast tänka djupare och insåg att om jag skulle skaffa barn, skulle mitt barn hamna i en klass med andra barn som blir så påverkade av sina föräldrar och deras konstiga inställning till livet och samhället att mitt stackars framtida väluppfostrade barn, som får vara just ett barn, säkert skulle bli osäkert i ett samhälle där klasskamrater ska identifiera sig som något annat än ett barn/han/hon och där lärarna inte har tid eller möjlighet att engagera sig. Barn ska ju för fan vara barn, de ska inte identifiera sig som något annat innan de kommer upp i åldrarna där de kan bestämma själva. Vart kommer detta ifrån? Jag menar klart att alla ska få vara den de är. Men har inte det här vuxit fram fel? Det känns som att föräldrar vill att deras barn ska vara annorlunda för att ge dem själva något i vinning. Jag tycker det känns så slapphänt, föräldrar finns ju där för att guida, och antagligen är det ju deras fel att barnet blivit osäkert på sin identitet...

Men seriöst, transkollo för barn upp till 12 år, vem fan har kommit på det??

Transkollo och annan smörja(hjärntvätt) är judisk subversion. Känner du inte till det? Det pågår ett (andligt/själsligt) krig mot folk i allmänhet och mot vita i synnerhet, orkestrerat av den så kallade globala ”eliten”
Citera
2021-10-10, 12:32
Medlem
bomhulls avatar
En förälder kan också lära och ha inflytande om man nu har tid när barnet är tillräckligt gammalt. Kolla bara på alla småbarn som bär burka
Citera
2021-10-11, 08:53
Medlem
lolnollkolls avatar
Det handlar inte om att styra barnet för all framtid för att det ska bli en kopia av mig. Det handlar om förutsättningarna i dagens samhälle och den feghet som faktiskt finns.

Där lärare viker sig för 8 åringar som vill bli kallade för hen (ja jag har läst Aftonbladets artikel och jag kan inte riktigt förstå att man i en skola väljer att använda pronomen som hen).

Där poliser vet vem en gärningsperson är men inte kan göra något utan att ta personen på bar gärning, eller ännu bättre. Där polisen backar för de saknar auktoritet i vissa grupper?

Det känns som att Sverige bara blir mysigare och mysigare, kanske baserat på tidigare misstag. Men var det inte bättre när lärare, poliser, m.fl. Hade auktoritet i samhället, där de hade befogenheter och kunde åka hem till en tjuv för å hitta stöldgods utan att ha en större anledning. Där lärarna kunde ryta ifrån vid otyg utan att bli anmäld. Eller Där barn var barn och där det inte skapades någon förvirring om dess identitet förutom vad fan man skulle jobba med när man blev stor.
Citera
2021-10-11, 19:05
Medlem
Incendios avatar
Hur hade du tänkt att samhället ska förändras utan nya och bättre människor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in