Citat:
Hej, när åldern stiger och samhället förändras går jag ifrån att ha velat ha barn i 20 årsåldern till att tveka i 30 årsåldern. Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för jag lästa att barn UPP TILL 12 ÅR kan åka på transläger???? Jag började genast tänka djupare och insåg att om jag skulle skaffa barn, skulle mitt barn hamna i en klass med andra barn som blir så påverkade av sina föräldrar och deras konstiga inställning till livet och samhället att mitt stackars framtida väluppfostrade barn, som får vara just ett barn, säkert skulle bli osäkert i ett samhälle där klasskamrater ska identifiera sig som något annat än ett barn/han/hon och där lärarna inte har tid eller möjlighet att engagera sig. Barn ska ju för fan vara barn, de ska inte identifiera sig som något annat innan de kommer upp i åldrarna där de kan bestämma själva. Vart kommer detta ifrån? Jag menar klart att alla ska få vara den de är. Men har inte det här vuxit fram fel? Det känns som att föräldrar vill att deras barn ska vara annorlunda för att ge dem själva något i vinning. Jag tycker det känns så slapphänt, föräldrar finns ju där för att guida, och antagligen är det ju deras fel att barnet blivit osäkert på sin identitet...
Men seriöst, transkollo för barn upp till 12 år, vem fan har kommit på det??
Men seriöst, transkollo för barn upp till 12 år, vem fan har kommit på det??
Transkollo och annan smörja(hjärntvätt) är judisk subversion. Känner du inte till det? Det pågår ett (andligt/själsligt) krig mot folk i allmänhet och mot vita i synnerhet, orkestrerat av den så kallade globala ”eliten”