Citat:
Ursprungligen postat av
MaartinReez
"feminin/bög/vänsterfjolla" He he. Bög & högernisse är det sista men i.ö. har jag aldrig påstått att jag är maskulin. Till utseende kanske men personlighet en kvinna rakt igenom. Det stämmer.
Jag ser det tvärtom. Maskulina män vill vara maskulina eftersom de inte har självförtroende nog att vara så de egentligen vill. De har bara anammat rådande norm. De är rädda att bli dissade, att inte bli sedda upp till osv.
Man vill inte veta vad som hänt sexuellt innan men en mammas flicka är inte för mig. Okej, tur att inte alla tycker lika då...
Om du är feminin då förklarar det helt din ståndpunkt. Du bör inte ge tips till en tjej då, utan till en kille.
Maskulina män kan inte rå för att de är män, det sitter i generna, precis som att fler och fler män får genetiska fel idag tack vare kost och miljögifter, som skapar defekter(fler bögar och feminina män/soyboys, som oftast tyr sig till vänster).
Det är synd om er, för ni behöver maskulina kvinnor om ni inte är bögar, och dessa finns det färre av än riktiga kvinnor, som ska vara feminina, enligt oss maskulina män så klart. Oskyldighet hör till femininitet, tillsammans med naivitet, svaghet, osv. Motsatsen till mannens egenskaper helt enkelt.