2021-10-07, 20:27
Medlem
Hej! I fredags så var jag ute på krogen och då och träffade jag av en slump en tjej och som gick i min hög skola för fem år sedan.
det var hon som tog kontakt med mig på krogen och vi pratade allmänt bara . Förr läste jag till sjuksköterska.

Hon hade sedan pratat med en av mina kompisar några dagar efter. Och då sagt att jag såg inte alls ut som jag gjorde när vi plugga ihop. Detta var fem år sen vi pluggade ihop. Då var jag väldigt töntig och brydde mig inte om utseende eller så.
Nu har jag köpt väldigt snygga kläder och tar hand om mig. Solar solarium flera dagar i veckan också .

Vad menade hon med att jag inte såg ut som jag gjorde på högskolan?
Var det positivt eller negativt tror ni?
Kan hon kanske varit lite sugen på mig?
Citera
2021-10-07, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! I fredags så var jag ute på krogen och då och träffade jag av en slump en tjej och som gick i min hög skola för fem år sedan.
det var hon som tog kontakt med mig på krogen och vi pratade allmänt bara . Förr läste jag till sjuksköterska.

Hon hade sedan pratat med en av mina kompisar några dagar efter. Och då sagt att jag såg inte alls ut som jag gjorde när vi plugga ihop. Detta var fem år sen vi pluggade ihop. Då var jag väldigt töntig och brydde mig inte om utseende eller så.
Nu har jag köpt väldigt snygga kläder och tar hand om mig. Solar solarium flera dagar i veckan också .

Hon tycker du ser gammal och sliten ut.
Citera
2021-10-07, 20:49
Medlem
Citat:
Solar solarium flera dagar i veckan också .

Negativt. Man får malignt melanom av för mycket solande.

Betrakta sjuksköterskans kommentar som en diagnos.
Citera
2021-10-07, 21:28
Medlem
Honungsdjurets avatar
Du beskriver själv att du inte brydde dig om hur du såg ut då och nu solar du och klär dig inte som en estet (antar det med avseende på ditt nick). Det är klart hon tycker att du var annorlunda.

Om det är positivt eller negativt är svårt att avgöra såhär. Jag föreslår att du tar kontakt och tackar för senast för att undersöka om det verkar finnas ett intresse.
Citera
2021-10-07, 22:41
Medlem
Det är klart att hon tycker att du ser bättre ut nu när du bryr dig om ditt utseende. Kanske är hon intresserad nog för för en dejt. Bjud ut henne och kolla!
Citera
2021-10-07, 22:45
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Positivt. Hon har inte varit sugen på dig men är stenkåt på dig nu. Se till att ge henne en riktig omgång med FB Kuken och berätta sen här 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in