2006-06-07, 23:33
Medlem
Botanics avatar
Är det bara jag som ställs inför den här frågan hela jävla tiden? Det känns som jag får den hela tiden och jag tvivlar starkt på att tjejen vill höra om.. tjae.. senaste blue-ray tekniken, politiska ideologier, mina funderingar om hur axe-burken möjligtvis skulle kunna fungera eller nån annan konstig skit jag oftast tänker på. Nu har jag bara behövt svara på sms så jag har haft lite tid å tänka och det har mest blivit massa, "jag saknar dig" å sånna "känslogrejer". Är det vad tjejer vill höra?
Så nu frågar jag er, vad är rätt svar på denna omöjliga fråga.
Citera
2006-06-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botanic
Är det bara jag som ställs inför den här frågan hela jävla tiden? Det känns som jag får den hela tiden och jag tvivlar starkt på att tjejen vill höra om.. tjae.. senaste blue-ray tekniken, politiska ideologier, mina funderingar om hur axe-burken möjligtvis skulle kunna fungera eller nån annan konstig skit jag oftast tänker på. Nu har jag bara behövt svara på sms så jag har haft lite tid å tänka och det har mest blivit massa, "jag saknar dig" å sånna "känslogrejer". Är det vad tjejer vill höra?
Så nu frågar jag er, vad är rätt svar på denna omöjliga fråga.

"Dig"
thats all it takes
Citera
2006-06-07, 23:38
Medlem
micaeles avatar
Världens vanligaste fråga som ställa för att det är pinsamt tyst...

Men, som sagt, det räcker med att säga 'dig'. Det brukar alla bli glada över.
Eller så förklarar man precis vilka saker som flyger i ens huvud och roas av att se förundrad den andra parten blev över svaret.
Citera
2006-06-07, 23:45
Medlem
Regicides avatar
Det är en svammelfråga, som förtjänar svammelsvar. Jag brukar då alltid säga vad jag tänker på, och oftast blir det rätt roliga konversationer utifrån det.

Men är det via SMS... har aldrig varit med om något sådant. Varför skulle man fråga sånt via det mediet?? Jag skulle svara att "jag tänker på hur konstig fråga det är att ställa via SMS".
Citera
2006-06-07, 23:51
Medlem
Blå Rutas avatar
En dum fråga som helst ska bemötas med det man faktiskt tänker på, i stil med: "Hur världen skulle se ut om katter hade vingar?" eller "går det döda nån med en banan, och på hur många olika sätt?" eller "är någon av mina vänner bög? Lasse ser ju lite feminin ut ibland."
Detta leder vanligtvis till en mycket längre och mycket mer pinsam tystnad första gångerna, sedan lär sig tjejen förhoppningsvis att frågan inte funkar för att bryta tystnaden, den gör det hela bara värre.
Citera
2006-06-08, 00:39
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regicide
Det är en svammelfråga, som förtjänar svammelsvar. Jag brukar då alltid säga vad jag tänker på, och oftast blir det rätt roliga konversationer utifrån det.

Men är det via SMS... har aldrig varit med om något sådant. Varför skulle man fråga sånt via det mediet?? Jag skulle svara att "jag tänker på hur konstig fråga det är att ställa via SMS".

Wöörd, kan inget annat än att hålla med.
Citera
2006-06-08, 10:10
Medlem
Caths avatar
Jag gillar den frågan och jo, jag har inget emot att få udda svar
Svarar man ärligt, även om det i vissa fall blir skumma svar så kan det bli ganska roliga konversationer om inte så långvariga.

Jag frågar inte för att få ett standard "dig" till svar, inte alls
Däremot är det kul att höra alla udda saker andra tänker på.
Jag är den nyfikna typen...
Citera
2006-06-08, 10:19
Medlem
Makehastes avatar
Vad är det för stolpskott till tjejer ni hänger med egentligen? Min tjej tänker minst lika ofta som jag på sin dator, YTMND, XBOX360, politiska ideologier, den senaste Blueraytekniken, sex eller vilken ny mus hon ska köpa till datorn. Jag tror ni letar på fel ställen.
Citera
2006-06-08, 19:16
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Vad är det för stolpskott till tjejer ni hänger med egentligen? Min tjej tänker minst lika ofta som jag på sin dator, YTMND, XBOX360, politiska ideologier, den senaste Blueraytekniken, sex eller vilken ny mus hon ska köpa till datorn. Jag tror ni letar på fel ställen.
Så det finns alltså tjejer som kan någonting om datorer.
Citera
2006-06-08, 19:28
Bannlyst
Hur i herrans namn kan man ställa en sådan dum fråga?
Givetvis skall man inte som tillfrågad försöka att besvara sådana dumheter. En sträng blick mot den nyfikna frågeställaren borde göra detta klart. Om inte annat får man väl helt enkelt på ett pedagogiskt sätt förklara för vederbörande att "mina tankar är mina", och "dina tankar är dina"! Förstår personen fortfarande inte kan ett fysiskt angrepp bli aktuellt.
Citera
2006-06-08, 19:29
Medlem
SchwarzWeißs avatar
Är det en tjej som frågar så är det givetvis "Jag tänker om du också såg den där görsnygga brunetten där borta.."

Jag kan garantera er att hon inte ställer frågan igen
Alternativt får ni helt andra problem än just den frågan, som problemet att markera ännu en bitchslap i "bitchslap-boken".
Citera
2006-06-08, 19:29
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Om man är lite uttråkad så livar det alltid upp lite om man svarar: "Mitt ex."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto