Citat:
Ursprungligen postat av
Lusen83
Det är så äckligt i den här kommunen. Dom har totalförstört varenda område med sina bistånds boenden. Hur jävla svårt kan det vara att omhänderta ungjävlarna som springer runt och sprider skräck. Ska inte våra pensionärer kunna vara ute med sina hundar i lugn och ro?
Nu har det passerat 2 veckor. Hur tycker du det fungerar i dagsläget? Hjälpte det att dricka sprit framför datorn och banka på tangentbordet på
www.flashback.org ?

Klassiskt svennebeteende. En lus = en svensk. Flera löss = flera svenskar. En bra lus är en död lus, om du förstår!
Min vän, det du behöver komma till insikt om är att dessa ungjävlar som du ogillar så mycket, på grund av deras brunare hy, är långt mer driftigare än vad dina ungar någonsin kommer bli. Medans dina svenska ungjävlar spelar thesims hemma i svenneboningen aka sprithuset, så är de andra utländska barnen ute och tjänar pengar.
Hur känns det att vara helt maktlös inför att ditt bostadsområde successivt tas över av utomeuropeiska insurgenter? Förstår jag dig rätt om du värnar som allas mänskliga rättigheter? För du vet väl, patetiska, nedsupna svennekvinna, att sekunden du tar bort jämlikhetsreglerna, så ryker du först?
Jag njuter av att läsa ditt inlägg, för det är en perfekt inblick in i svenska folksjälens lidande. Du kan inte göra något åt saken. Imorrn är det fredag, gå och lägg dig tidigt ikväll, så du kan upp tidigt och jobba åt oss. Puss på svennesnippan. Bålsta tillhörde er förr, nu är det andra tider, acceptera läget bara och sluta var så arg.
Har du provat att prata med dessa ungar med brun hy, någonsin? Jag lovar dig, även om du är nasse, de är trevliga!

Det låter som att du skriver rasistiska texter online, sedan knyter näven i fickan, eller fittan. En typisk svennekvinna! Sök vård, ta hjälpen.