2021-10-05, 23:38
Medlem
BigFatCones avatar
Hon bajstestar dig.
Citera
2021-10-06, 06:58
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Varken hon eller du verkar ha riktigt intresse i den andre...
Citera
2021-10-06, 07:17
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22

Så jag skriver till henne en onsdag och frågar om hon vill träffas igen på en afterwork. Hon säger att hon är för trött för detta. Jag accepterar det och tänker inte mer på det sen.
Men! Dagen efter skriver vi lite spontant till varandra, då nämner hon frivilligt att hon gick ut med någon annan på kvällen!!!

Jag blir så jävla arg inombords. Är det något jag hatar så är det oärlighet. Och att hon dessutom nämner det frivilligt utan att jag frågade henne vad hon gjorde igår?? Hon kunde väl ha dragit en vit lögn eller nåt eller helt enkelt låtit bli att säga något alls om kvällen innan?

Du säger att du hatar oärlighet men blir arg för att hon är ärlig och inte drar till med en vit lögn?

Du behöver jobba på dig själv innan du utsätter stackars människor för dina förvirrade känslor.
Citera
2021-10-06, 07:35
Medlem
CC75s avatar
Nej. Hennes beteende är inte acceptabelt. Det viktiga här är dock inte vad jag och andra tycker utan vad du själv tycker. Du verkar inte må bra av det som sker. Varför då behålla henne i din sfär? Vill du verkligen ha en sådan respektlös människa i din närhet?

Se detta som en övning i att släppa och gå vidare.

// CC
Citera
2021-10-06, 13:03
Medlem
Spela tillbaka
Citera
2021-10-06, 13:58
Medlem
hockexs avatar
Låter som du inte är prio 1 och hon har ett par andra på g som förmodligen har högre rang.

Gör vad du vill men hade gått vidare
Citera
2021-10-06, 20:54
Medlem
CompressorVanes avatar
När hon bara pratar om sig själv är det goodbye!
Ha det som tumregel, hon var inte ett dugg intresserad av dig från första början.

Ni måste lära er hur det fungerar.

En tjej som vill lära känna dig är nyfiken på just dig, vill veta saker om DIG!

Att damer pratar om sig själv endast är för att stilla sin inre tomhet.

Jag kan lova dig att denna damen är ensam och övergiven och har ingen idé om att det är pga henne själv.
Ligger gör hon säkert, men som för många andra blir det inte mer.
Citera
2021-10-06, 21:19
Medlem
Klappasäftens avatar
Du dessa brudar finns det gott om, de är allihop omogna, har hybris och absolut inget tjejmaterial!. Ingen du borde träffa igen, en kille med vett i skallen borde dragit för längesedan!

En jag träffade nämnde att hon skulle dricka med sitt ex som enligt henne var en kompis, det dagarna efter vi hade legat. Hon hade även lite andra problem. Men att hon överhuvudtaget nämner det även om hon ville bara transparent så säger man inte sådana här saker till man träffar.

Det är vedertaget att de förmodligen träffar andra vid sidan om speciellt om ni bara träffats en gång men det är absolut inget man säger. Din tjej var precis som min.

Jag säger bara stick fortast möjligt dessa brudar kommer bara ge dig stora problem. Vill du ha tips att hitta ärliga tjejer kan du PMa mig.
Senast redigerad av Klappasäften 2021-10-06 kl. 21:29.
Citera
2021-10-06, 23:22
Medlem
Jane-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Träffade en tjej för ett tag sen via Tinder. Vi skrev en del och jag märkte redan i början att hon hade en lite speciell personlighet, hon svarade drygt bland annat, samtidigt verkade hon väldigt villig att snacka med mig, hon ställde följdfrågor och frågade även lite personliga grejer.

En dag från ingenstans skriver hon till mig och vill ses. Sure säger jag!

Så vi träffas. Jag märker att hon är väldigt egocentrisk, pratar i princip bara om sig själv hela tiden och jag fick knappt chansen att presentera mig ordentligt. Samtidigt sa hon att hon tror att jag är en fin kille, att jag ser bra ut och dylika komplimanger. Det blev lite fysiskt också, inget hångel men hon verkar gilla kramar och närhet.

Vi fortsätter hålla kontakten dagarna efter. Jag intalar mig själv att det säkert kan bli något av detta ändå, även fast jag inte njöt av att träffa henne till 100%. Men jag får sällan chansen att dejta kvinnor, så jag tar det jag får ändå (ni kan ju läsa min trådhistorik här på flashback om ni vill).

Så jag skriver till henne en onsdag och frågar om hon vill träffas igen på en afterwork. Hon säger att hon är för trött för detta. Jag accepterar det och tänker inte mer på det sen.
Men! Dagen efter skriver vi lite spontant till varandra, då nämner hon frivilligt att hon gick ut med någon annan på kvällen!!!

Jag blir så jävla arg inombords. Är det något jag hatar så är det oärlighet. Och att hon dessutom nämner det frivilligt utan att jag frågade henne vad hon gjorde igår?? Hon kunde väl ha dragit en vit lögn eller nåt eller helt enkelt låtit bli att säga något alls om kvällen innan?

Skriver inget mer till henne sen.

Men så en dag skriver hon till mig och vill träffas igen. Jag säger att jag kan träffas men inte så länge för jag har planer dagen efter som gör att jag måste gå upp väldigt tidigt, och klockan var redan runt 6-7 då. Då skriver hon "men vad jobbigt, vi tar det en annan gång då!". Jag insisterade på att vi kunde ses ändå, men hon stod på sig.
3 timmar senare, alltså runt 10, skriver vi lite igen. Jag frågar "whats up?". Det som hon svarar gör mig verkligen tvärilsken. Hon säger "Hängde nyss med kompis, är på väg hem".

Alltså vad i helvete???! Tycker inte ni att detta beteende är...oacceptabelt?
Vi har fortfarande kontakt, jag har konfronterat henne men då slutar hon i princip svara alls.
Ska jag cutta det helt med henne eller vad tycker ni?

Vi är båda 24 år kanske ska tilläggas.

Antingen så testar hon dig och vill se din reaktion för att veta vart hon har dig, eller så leker hon med dig. Gäller det det första så har hon tillitsproblem och gäller det det andra så är hon omogen och inte värd att slösa tiden på.
Citera
2021-10-07, 07:45
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Du träffar en egocentrisk kvinna och sen tänker du att det kommer nog bli bra det här ändå! Inte så konstigt du blir bränd då kompis
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in