2021-10-05, 22:24
Medlem
styckets avatar
Vad är problemet?
Citera
2021-10-05, 22:29
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
skit i det.

Ja, håller med. Hon verkar inte speciellt intresserad av att ge upp sina dagliga äventyr för TS. Väldigt mycket krångel.
Citera
2021-10-05, 22:31
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Anledningen till att vi inte hånglade var för att hon sa rakt ut att hon inte ville det, men att tex kramar är okej.

Lyssna aldrig på vad en tjej säger, kolla vad hon gör.. 🤓
Citera
2021-10-05, 22:35
Medlem
Jag hade inte brytt mig om henne mer. Det faktum att hon är ego och inte kan ta att du ifrågasätter det ger mig avsmak bara att läsa om det. Hon kanske är en väldigt social person, men samtidigt vill ta tid på sig med en ny människa, alltså att bara inte träffas en kort stund... men eftersom hon bara pratade om sig själv när ni sågs så känns det hela lite motsägelsefullt.
Slösa inte din tid på någon som behandlar dig så.
Citera
2021-10-05, 22:39
Medlem
IcyHearts avatar
Tycker det låter som en person som inte är särskilt seriös i sin framtoning. (Jag är själv kvinna). Intrycket är att det känns som hon har dig som nån slags plan B eller liknande. Det är ett väldigt omoget beteende men så är ni ju också rätt unga och då träffar man tyvärr på en del omogna människor.

Nej, gå vidare ifrån detta tycker jag!
Citera
2021-10-05, 22:47
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ska jag cutta det helt med henne eller vad tycker ni?
Ja och helt och hållet. Blocka henne så långt det går och det som inte går ignorerar du.

Utav vad du beskrivit henne får jag en tvärsäker narcissistbild. Kolla upp det: narcissistisk personlighetsstörning. I korta drag: Hon har inga känslor för dig och kommer aldrig ha det (inte för nån annan heller). Hon är inte kapabel att känna varken empati eller känslor för den sakens skull.

Det hon gör är klassiska kärleksbombning och sen ghosta men allt hon säger och gör är fasad. Det att hon berättar saker som går dig på nerverna är för att hon njuter av att orsaka känsloutbrott hos dig, det får henne känna sig mäktig.

I en relation känns en narcissist som en ständig främling i huset, narcissister är tomma som burkar. En narcissist har heller ingen moralkompass och skulle kunna ha sex med grannen/sin kusin/din pappa (välj) och sen berätta det för dig helt obesvärat enbart för att kunna beskåda din reaktion.
Citera
2021-10-05, 22:48
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Va?
Varit med själv om detta 3,4 gånger, De spelar bara intresserad, skit i det och hoppas på nästa är bättre.
Citera
2021-10-05, 23:03
Medlem
maxatdunders avatar
Du skulle ha smällt på henne medan du hade chansen, uppenbarligen var du alldeles för mjäkig med dina begränsade kramar. Rätt som det är gick hon ut dagen efter med en annan man och fick sig ett rejält åk.
Citera
2021-10-05, 23:18
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Du skulle ha smällt på henne medan du hade chansen, uppenbarligen var du alldeles för mjäkig med dina begränsade kramar. Rätt som det är gick hon ut dagen efter med en annan man och fick sig ett rejält åk.

Övergrepp är inte min grej. Om tjejen har sagt nej, så är det nej.
Citera
2021-10-05, 23:29
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Övergrepp är inte min grej. Om tjejen har sagt nej, så är det nej.

Inget du nämnt i tråden, tvärtom nämner du fysisk attraktion bara det att du inte tog initiativet till sex som Tinder är till för. Skyll dig själv.
Citera
2021-10-05, 23:30
Medlem
Gift dig med henne!
Citera
2021-10-05, 23:30
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Inget du nämnt i tråden, tvärtom nämner du fysisk attraktion bara det att du inte tog initiativet till sex som Tinder är till för. Skyll dig själv.

Läs den igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in