Citat:
Ursprungligen postat av
JajoNej666
Vad beror det här på?
Och varför krävs det en sida som Samnytt för att väcka en debatt om det hela?
Anser ni med som dessa muslimer att Lars är en Islamofob?
Tycker ni att dom gör fel eller rätt när dom kallar Lars den idag avlidne för en gris och att hans familj bör lida hemskt, samt att dom som skyddade Lars också är bra att dom dog?
Hur känner ni som är svenskar när ni läser det här, blir ni rädda, ledsna?
Vi försöker igen då min tidigare tråd blev raderad.
Försök gärna hålla er till ämnet också annars kanske dom stänger ned den här tråden med.
Det beror på att vi har på tok för många muslimer i landet. Som andra nämnt har etablerad media gått i bräschen för att hota och tysta den som vågar opponera sig mot den nya adeln. Självklart var Lars Vilks inte islamofob (kul att "islamofob" rödmarkeras, som om det inte var ett ord!), och var han det är det fullt naturligt. Det är naturligt att vara rädd för islam, för islam är ondska och kommer inte att ge sig förrän den kuvat allt och alla.
Självklart är det fel att hetsa mot Vilks på det sättet vissa muslimer gör, men det är inte ett dugg förvånande att de gör det. De ser inte sig själva som svenskar, och har aldrig gjort det. Att leva i Sverige och ta emot svenska skattepengar går däremot bra. Deras tro rättfärdigar det.
Jag blir mest äcklad när jag läser deras kommentarer. En kommentar till artikeln på Samnytt sammanfattar ganska bra min inställning:
Citat:
Joachim Hägg • för 2 timmar sedan
Jag blir så jävla äcklad och provocerad av att ha människor (odjur) som dess i Sverige. De parasiterar på oss samtidigt som de verkligen hatar allt vi är och har. De var tom inne på Lars Vilks FB-sida och äcklade sig. Jag sade emot och bad dem fara åt helvete. För det blev jag avstängd från FB i 30 dagar?! Ska inte det som de håller på men rendera avstängningar? Hela systemet arbetar emot oss som egentligen ska skyddas. ÄCKLIGT var ordet!!!