2023-05-29, 18:33
Medlem
Automatvapens avatar
Beställde gummies från drherbal 25/5.
Fick det idag, har ej testat dom än.
Citera
2023-05-29, 20:43
Medlem
Gjorde min första beställning idag! tänkte att jag måste få pröva och avgöra själv om den fungerar ok Håller tummarna! är daglig rökare sen många år på vanligt (thc).

mycket intressant! Jag la en order på den starkaste direkt 99% HHC 1ML med smak av blåbär ifrån smoketower! Skulle mitt röksug försvinna efter något bloss så är jag mer än nöjd!

Skriver någon rad när jag prövat mig fram. Peace out
Citera
2023-05-29, 22:22
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HHCBANMAKESMECRY
Stämmer, själva batteriet i sig kan du köpa från många ställen, men just cartsen rekommenderar jag inte att du köper från sum*is för de är dyrt. Nu vet jag inte priserna i butik men online tar de 600kr för 1ml.

Bunkra upp på carts, batteriet kan du köpa när som helst.

Vad är "sum*is"?
Citera
2023-05-30, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbilbo
tar det verkligen en månad att få dom här grejerna?

Beställde en BERRY CAKE 0,5ml 95% hhc i fredags från en inhemsk sida. Hämtade ut den igår. Mycket nöjd 10/10 på både vapen, hhc, och leverantören.

Påminde om ruset man fick när man började röka cb när man va 15. Absolut en mer psykadelisk substans än thc färger blir mer rosa/röd aktiga. Riktigt flummig på bara 5 bloss föredrar hhc framför vanlig cannabis numera.

Rulla lugnt
Citera
2023-05-30, 09:12
Medlem
Drugglarns avatar
Jag har 20% HHC olja, en droppe motsvarar 10mg.

Jag dricker inte, snusar inte, aldrig använt droger. Vad kan en normal dos vara för en riktig nybörjare?

Ni som säger att 30mg gummie inte gör någonting, vad har ni för tolerans? brukar ni cannabis ofta?
Senast redigerad av Drugglarn 2023-05-30 kl. 09:18.
Citera
2023-05-30, 10:40
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Jag har 20% HHC olja, en droppe motsvarar 10mg.

Jag dricker inte, snusar inte, aldrig använt droger. Vad kan en normal dos vara för en riktig nybörjare?

Ni som säger att 30mg gummie inte gör någonting, vad har ni för tolerans? brukar ni cannabis ofta?

Ta inte mer än 10 mg, det kan ta upp till 3 timmar för full effekt och om du aldrig tagit droger så kan 10 mg vara väldigt starkt. Ladda upp med en lättsam film, dricks och snacks. Du kommer att bli jävligt stenad.
Citera
2023-05-30, 12:43
Medlem
Yes toppskotten är här ifrån cannaone.. luktar så jäkla gött, återkommer med rapport ikväll om dom fungerar!
Citera
2023-05-30, 13:43
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Budsen luktar precis som vanligt grönt…

Köpte OG Kush 1 gram buds och en vape, ”Grape Ape” från Hazey. Leveransen tog ganska lång tid. Icke spårbart paket till brevlådan, gratis. Över 500 spänn. Jag hade snöat in på något slags system över uppmärksamhetspunkter i det visuella när jag var vaken. Rökte ett bloss på vapen. Rökte ett till. Stoppade ner budsen och vapen i en låda. Var egentligen inte sugen på att röka. Hade nått ett slags lugn och harmoni i mitt liv. Blev trött. Låg kanske på soffan en stund. Ville prova budsen. Rullade en liten. Det luktade precis som cannabis när jag rökte. Full-On. Totalt kaos. Visste varken in eller ut. Som att jag höll på med magi men inte visste vad jag höll på med. Det var jobbigt. Trodde jag skulle dö. Bestämde mig för att slänga skiten. Skulle jag återvinna eller grovsopor? Det blev grovsopor. Så att jag inte kunde gå och rota efter budsen (i plastpåse) senare. Snöade in på att känna. Har varit där förut. En gång tre månader i sträck. Jag slutade nästan dricka. Men det blev något slags knas när jag skulle få min medicin, Trevicta 350mg. De började pusha en massa mediciner. Om psykiatrin hittar en svag punkt är man en höna för en Tyreanosaurus Rex.

I alla fall, har fastnat i att känna nu, ibland försiktigt, dricker öl, letade nyss efter mer buds men HHC verkar svårt att få tag på just nu. Såg en penna för typ 500 spänn, Jack Herer. Vill bara ha typ ett bloss eller några få. Det börjar bli dyrt det här. Köper svinnsmart på Willys. Min polare frågade mig om jag var hög i morse. Hade då inte rökt HHC sen eftermiddagen innan. Det är en jävligt potent drog. Men nu har jag inget HHC, för jag slängde det.

Brukar bli paranoid och trött av det. Varför vill jag ens ha det? Det verkar som att det lär mig grejer. Man brukar prata om Lärare inom psykedeliska droger. Teacher Plants. Allies. Kanske visar den dock mer än jag vill se, i mitt inre.
Citera
2023-05-30, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
Budsen luktar precis som vanligt grönt…

Köpte OG Kush 1 gram buds och en vape, ”Grape Ape” från Hazey. Leveransen tog ganska lång tid. Icke spårbart paket till brevlådan, gratis. Över 500 spänn. Jag hade snöat in på något slags system över uppmärksamhetspunkter i det visuella när jag var vaken. Rökte ett bloss på vapen. Rökte ett till. Stoppade ner budsen och vapen i en låda. Var egentligen inte sugen på att röka. Hade nått ett slags lugn och harmoni i mitt liv. Blev trött. Låg kanske på soffan en stund. Ville prova budsen. Rullade en liten. Det luktade precis som cannabis när jag rökte. Full-On. Totalt kaos. Visste varken in eller ut. Som att jag höll på med magi men inte visste vad jag höll på med. Det var jobbigt. Trodde jag skulle dö. Bestämde mig för att slänga skiten. Skulle jag återvinna eller grovsopor? Det blev grovsopor. Så att jag inte kunde gå och rota efter budsen (i plastpåse) senare. Snöade in på att känna. Har varit där förut. En gång tre månader i sträck. Jag slutade nästan dricka. Men det blev något slags knas när jag skulle få min medicin, Trevicta 350mg. De började pusha en massa mediciner. Om psykiatrin hittar en svag punkt är man en höna för en Tyreanosaurus Rex.

I alla fall, har fastnat i att känna nu, ibland försiktigt, dricker öl, letade nyss efter mer buds men HHC verkar svårt att få tag på just nu. Såg en penna för typ 500 spänn, Jack Herer. Vill bara ha typ ett bloss eller några få. Det börjar bli dyrt det här. Köper svinnsmart på Willys. Min polare frågade mig om jag var hög i morse. Hade då inte rökt HHC sen eftermiddagen innan. Det är en jävligt potent drog. Men nu har jag inget HHC, för jag slängde det.

Brukar bli paranoid och trött av det. Varför vill jag ens ha det? Det verkar som att det lär mig grejer. Man brukar prata om Lärare inom psykedeliska droger. Teacher Plants. Allies. Kanske visar den dock mer än jag vill se, i mitt inre.

Wow! Hur mår du när du röker vanligt röka? Det känns som du skenar iväg lite lätt! Hur många bloss rökte du ifrån jointen? Ska röka en sån liten senare idag och är lite orolig Hur potent det är!
Citera
2023-05-30, 15:53
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-insane
Wow! Hur mår du när du röker vanligt röka? Det känns som du skenar iväg lite lätt! Hur många bloss rökte du ifrån jointen? Ska röka en sån liten senare idag och är lite orolig Hur potent det är!

Rökte hela jointen och en del bloss av vapen, okänt hur många. Men det kändes som att jointen var spiken i kistan. Vanligt röka är 10 gånger värre. Total psykos. En gång var Gud på mig uppifrån och Satan underifrån. Paranoia. Trötthet. Brukade ändå vakna puffa vila dator puffa puffa puffa sova repeat repeat under en tid tills jag insåg att det inte var något liv. Alla mina pengar gick till det. Dock, det är någon slags förnyelse i tankebanorna som orsakar nya intressanta upplevelser. När jag röker på är det som att jag betalar priset direkt och får belöningen senare. Med typ tjack och många andra droger får man belöningen direkt och betalar priset senare.
Senast redigerad av FreeWilhelmFree 2023-05-30 kl. 16:08.
Citera
2023-05-30, 16:20
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Jag känner igen det du skriver om, HHC och liknande kan få en att fundera över saker som man annars bara tagit för givet. Jag har dock upplevt skillnad i upplevelse mellan olika HHC-preparat, genom att testa olika så kanske du kan finna den som passar dig bäst.

Säg att jag behöver testa 1000 olika HHC för att hitta det som passar mig bäst. Och ett snittpris på 345 kr. 345000kr. Men det kan vara mer och det kan vara mindre. I slutändan blir det ett beroende som äter av mina pengar. Precis som ciggen. Önskar att de sålde mindre doser. För mindre penning. Om jag får en full-psykos-totalt kaos lidande reaktion är risken stor att jag dödar vapen (slänger den) innan den dödar mig.
Citera
2023-05-30, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
Rökte hela jointen och en del bloss av vapen, okänt hur många. Men det kändes som att jointen var spiken i kistan. Vanligt röka är 10 gånger värre. Total psykos. En gång var Gud på mig uppifrån och Satan underifrån. Paranoia. Trötthet. Brukade ändå vakna puffa vila dator puffa puffa puffa sova repeat repeat under en tid tills jag insåg att det inte var något liv. Alla mina pengar gick till det. Dock, det är någon slags förnyelse i tankebanorna som orsakar nya intressanta upplevelser. När jag röker på är det som att jag betalar priset direkt och får belöningen senare. Med typ tjack och många andra droger får man belöningen direkt och betalar priset senare.

Ofan! Snacka om att du krigar på med psyket! Ta det försiktigt så det inte släpper helt för dej.

Jag testar några bloss och kollar hur det blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in