2021-10-03, 23:44
Medlem
10Antivaxerss avatar
Han gjorde samma analys som man gör på HIV patienter, för att se hur immunförsvaret utvecklar sig. Detta gör man normalt inte på covid-vaccinerade, han säger att han inte visste någon annan som gjort det.

Han fick förvånande resultat, som han presenterar i videon. Dessa var indikativa på Auto-immunity som han kallar det, också kallat ADE, menar han. Har han rätt?

https://www.youtube.com/watch?v=ZwR7natWqLk

Vad betyder detta? Fullt krig? Mycket skadad vävnad?

Implikationer?
Citera
2021-10-03, 23:54
Medlem
ArgusOnes avatar
Ännu en hobbyläkare som kommer med något som han inte vet vad han pratar om. En kiropraktor som säljer en trött träningsbok och ger homeopatiska råd.
Citera
2021-10-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Ännu en hobbyläkare som kommer med något som han inte vet vad han pratar om. En kiropraktor som säljer en trött träningsbok och ger homeopatiska råd.

Det är flertalet forskare, läkare, och som i det här fallet, kiropraktorer som väljer att presentera forskningsresultat om vaccinerna, oberoende sådana. Du låter påskina ett bättre vetande än denne individ alltså, som i hans särskilda fall studerat näringslära och idrottsmedicin? Vad har du för utbildningsbakgrund?
Citera
2021-10-04, 00:10
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Det är flertalet forskare, läkare, och som i det här fallet, kiropraktorer som väljer att presentera forskningsresultat om vaccinerna, oberoende sådana. Du låter påskina ett bättre vetande än denne individ alltså, som i hans särskilda fall studerat näringslära och idrottsmedicin? Vad har du för utbildningsbakgrund?

Jag har studerat näringslära. Är jag också nu både mikrobiolog och vaccinexpert?
Citera
2021-10-04, 00:10
Medlem
10Antivaxerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Frågan är snarare hur eller varför en kiropraktor gör en analys och om han ens är kompetent nog.

Du har inte sett videon ens märker jag. Han är uppenbarligen kompetent nog, efterssom han presenterar resultatet, alla siffror och % av alla olika immunförsmekanismer samt förklarar vad dessa gör och hur det fungerar. Enligt honom alltså. Därför frågar jag här för att se om jag kan få fler insikter i resultaten, ifrån någon kompetent, vilket du uppenbarligen inte är, Mr Ad-hominem..
Citera
2021-10-04, 00:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Du har inte sett videon ens märker jag. Han är uppenbarligen kompetent nog, efterssom han presenterar resultatet, alla siffror och % av alla olika immunförsmekanismer samt förklarar vad dessa gör och hur det fungerar. Enligt honom alltså. Därför frågar jag här för att se om jag kan få fler insikter i resultaten, ifrån någon kompetent, vilket du uppenbarligen inte är, Mr Ad-hominem..

Varför kallar han sig Dr? Verkar lite vilseledande.
Citera
2021-10-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Varför kallar han sig Dr? Verkar lite vilseledande.

Det gör även en paleontolog, eller för den delen, en kiropraktor i USA - inget man bör haka upp sig på då det är en kulturell grej att presentera sig på det sättet
Citera
2021-10-04, 01:30
Moderator
Allaballawallas avatar
Coronaviruset och covid-19 --> Alternativa teorier om covid-19
/Moderator
Citera
2021-10-04, 15:49
Medlem
10Antivaxerss avatar
Ingen som kan tyda detta bättre eller ge en alternativ förklaring?

Vi kan utgå ifrån att hans slutsats är helt rätt alltså?
Citera
2021-10-04, 16:04
Medlem
negrofobens avatar
Citat:

Nej, givetvis inte!
Citera
2021-10-04, 16:09
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:

Sedan när har en analys utförd av en kiropraktor någon relevans i en fråga om virus och vaccin? Det är bra märkligt att det bara är dessa som inte har utbildning inom virus eller vaccin som uttalar sig negativt mot vaccinen...
Citera
2021-10-04, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Sedan när har en analys utförd av en kiropraktor någon relevans i en fråga om virus och vaccin? Det är bra märkligt att det bara är dessa som inte har utbildning inom virus eller vaccin som uttalar sig negativt mot vaccinen...

Eller också är det helt rimligt att de som jobbar direkt med patienter i första hand märker att något är fel, samt att färre bland de som riskerar hela sin karriär vågar uttala sina tvivel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in