Citat:
Ursprungligen postat av
Poor.Boy.Valentine
Roligt. Vilken nytta gör de annars? Har inget emot om man avlivar dessa myglare. Gärna offentligt.
Bättre att avliva de myglare som styr detta land till ruinens brant och drivit ut alla dessa pengar ur Sverige. Betänk hur många liv sosseriet förstört i sin makthunger. De här klantskallarna är rena gärdsgårdsseriens amatörer jämfört med regeringarna vi haft.
Självklart skall alla skattskyldiga betala skatt i Sverige, men det finns också en gräns för vad som kan anses vara rimligt. Jag är själv Vänsterpartist, jag tjänar bra, och betalar 65% i skatt på min lön om man räknar ihop allt. Det är inte ok. Det är bortom all form av solidaritet. (För övrigt känner jag ingen solidaritet med en kamelskötare och gängterrorist. Alla blattar är kriminella i själen.)
Till det tillkommer alla gömda skatter, böter, avgifter, moms, bensinskatt, skatt på el, biltullar, skatt på hyran osv osv. Hela det här djävla landet är sinnessjukt på att ta ut skatt och när jag går i pension om några år får jag knappt ut ett djävla dugg för att Sossarna stulit och givit bort till blatteriet det jag jobbat ihop till min pension. Jag kommer att vara tvungen att flytta från mitt hus samma dag som jag går i pension. Men det har jag naturligtvis redan räknat ut. Jag kommer att emigrera nästa år och arbeta mina sista år i ett lågskatteland där mina pengar inte går till sosseriet. Det är min enda chans att överleva som pensionär.
Att du vill döda en handfull skatteplanerare är som att sila mygg och svälja kameler. De ojämförligt största brotten mot oss kommer från Staten.