Citat:
Ursprungligen postat av
majordanielsson
Inte jag. Jag skulle inte vilja dö utan det jag upplevt. Som att ha rest till Mars och Andromedgalaxen flera gånger om tur och retur.
Tänk vilket jäkla missfoster man hade varit om man hade stannat vid bara fylla. En tråkig beige person. Nörden Fuglesang sitter i TV och skryter om sina jäkla bravader... Gå och lägg dig.. Ärligt talat han når nog upp till max någon procent av det jag sett, säger jag...
Nej.. jag ångrar inget. Kanske vissa skador man ådragit sig men det hade kunnat hända på alkohol lika gärna.
Ja men nu dricker ju majoriteten av folk alkohol om det ska festas eller bara hänga och det tycker jag är dö tråkigt. Innan jag aldrig testat något annat än alkohol så var ju dricka alkohol världens grej den bästa drogen trots alla bakfyllor. Men nu efter kokain - Amfetamin - Heroin - Hash - Molly - Ecstasy - Opiater - Benzo - Psykadeliska med mera, så är det ju gör tråkigt att åka på någon fest eller gå till krogen om man blir bjuden för att ta några öl.
För det har blivit en sån oerhört tråkig drog när man testat annat som slår alkohol med hästlängder. Och så har man ju enbart vänner som dricker öl med inte ens tar en holk & då blir det väldigt drygt & uttjatat med detta ständiga drickandet utan någon som helst annat för att krydda till stämningen med på en fest.