2021-10-03, 15:46
Medlem
Grigorij Rasputin var en rysk mystiker och rådgivare för den ryska Tsarfamiljen innan de blev arkebuserade. Han var en riktigt kvinnokarl som inte hade några problem med att få kninnor i säng. Googlar man på honom ser han otroligt creepy och äcklig ut.

Har svårt att begripa varför någon ens ville ta i honom med en tång.

Så alla incels som skyller på sitt utseende när det gäller att få ligga, det är ingen verklig ursäkt. Se bara på Rasputin.
https://images.app.goo.gl/JXFs3Pce569zQvHh8
Citera
2021-10-03, 15:49
Medlem
Dille24s avatar
Han hade makt, inflytande och en gigantisk penis... Vad skulle lite creepy look göra för skillnad
Citera
2021-10-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Grigorij Rasputin var en rysk mystiker och rådgivare för den ryska Tsarfamiljen innan de blev arkebuserade. Han var en riktigt kvinnokarl som inte hade några problem med att få kninnor i säng. Googlar man på honom ser han otroligt creepy och äcklig ut.

Har svårt att begripa varför någon ens ville ta i honom med en tång.

Så alla incels som skyller på sitt utseende när det gäller att få ligga, det är ingen verklig ursäkt. Se bara på Rasputin.
https://images.app.goo.gl/JXFs3Pce569zQvHh8

Som föregående postare sa; han hade makt samt var stor och stark, vilket kan kompensera även för ett ytterst oattraktivt ansikte. Om han däremot hade varit liten och svag och hade haft noll makt, så hade han sannolikt också varit en tidig incel.

För egen del, så hade jag aldrig lagt upp mig för honom då det för mig inte räcker med nämnda egenskaper, enär jag enbart vill ha snygga killar.^^

Förresten: https://www.youtube.com/watch?v=7HuLHVIn-xI
Citera
2021-10-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Som föregående postare sa; han hade makt samt var stor och stark, vilket kan kompensera även för ett ytterst oattraktivt ansikte. Om han däremot hade varit liten och svag och hade haft noll makt, så hade han sannolikt också varit en tidig incel.

För egen del, så hade jag aldrig lagt upp mig för honom då det för mig inte räcker med nämnda egenskaper, enär jag enbart vill ha snygga killar.^^

Förresten: https://www.youtube.com/watch?v=7HuLHVIn-xI

Ingen gav makt åt honom utan han skapade den själv. Han var fattig som barn men utvecklade enorm karisma som gav honom makt. Han knullade runt även innan han fanns vid håvet.
Citera
2021-10-03, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Han hade makt, inflytande och en gigantisk penis... Vad skulle lite creepy look göra för skillnad

Hahaha. Mjo! Måste haft stor kuk. Om man är bra på att knulla brukar ryktet spridas snabbt.
Citera
2021-10-03, 16:05
Medlem
Citat:
Vadå makt? Ingen gav makt åt honom utan han skapade den själv. Han var fattig som barn men utvecklade enorm karisma som gav honom makt. Han knullade runt även innan han fanns vid håvet.

Vilket definitivt bara gjorde honom än mer attraktiv i många dåtida kvinnors ögon.
Citera
2021-10-03, 16:05
Medlem
Citat:
Vilket definitivt bara gjorde honom än mer attraktiv i många dåtida kvinnors ögon.
Han hade definitivt "game"
Citera
2021-10-03, 16:08
Medlem
Citat:
Han hade definitivt "game"

Ja, alldeles tveklöst, han var definitivt en alfahanne, det kan inte förnekas, och precis som du sa i trådstarten så bevisar ju det att även män som har mindre attraktiva ansikten likväl kan göra sig attraktiva på andra vis.
Citera
2021-10-03, 16:13
Medlem
Citat:
Ja, alldeles tveklöst, han var definitivt en alfahanne, det kan inte förnekas, och precis som du sa i trådstarten så bevisar ju det att även män som har mindre attraktiva ansikten likväl kan göra sig attraktiva på andra vis.
Han var spirituell och talade till det emotionella i kvinnor. Han verkade vara ganska sensuell också..
Citera
2021-10-03, 16:17
Medlem
Hans kuk finns på Erotica Museum i St. Petersburg i ett glasburk
Citera
2021-10-03, 16:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Hans kuk finns på Erotica Museum i St. Petersburg i ett glasburk
Kul att någon skär kuken av en när man dött och lägger den i en glasburk på museum!
Citera
2021-10-03, 17:18
Medlem
Han ska dessutom ha luktat väldigt illa också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in