2021-10-03, 12:39
Medlem
Hej! Jag kommer inte in i transport a-kassa och kan tidrapportera. Det står för närvarande tekniskt fel. Försök senare.
Detta gör mig väldigt arg för det funkar det inte så kommer jag bli sen med min tidrapportering. Vad händer om man rapporterar in det sent???
Stängs man av från a-kassan då?
Citera
2021-10-03, 13:46
Medlem
Cannibalizations avatar
Avstängd från a-kassan blir du inte för en sen rapport. Däremot får du inte pengarna förrens vid ett senare utbetalningstillfälle.

Om det strular tekniskt med sidan så prova att ringa dem och berätta om läget så går det kanske att lösa det hela på något sätt.
Citera
2021-10-03, 16:32
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Jag kommer inte in i transport a-kassa och kan tidrapportera. Det står för närvarande tekniskt fel. Försök senare.
Detta gör mig väldigt arg för det funkar det inte så kommer jag bli sen med min tidrapportering. Vad händer om man rapporterar in det sent???
Stängs man av från a-kassan då?
Vet inte vad för rapport du gör men om det är aktivitetsrapport hos Arbetsförmedlingen så händer ingenting första gången man glömmer att aktivitetsrapportera första gången så får man en varning bara, andra gången så blir man avstängd i 10 dagar, 3:e gången tror jag du blir avstängd i 45 dagar.
Citera
2021-10-04, 02:40
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonteboj
Vet inte vad för rapport du gör men om det är aktivitetsrapport hos Arbetsförmedlingen så händer ingenting första gången man glömmer att aktivitetsrapportera första gången så får man en varning bara, andra gången så blir man avstängd i 10 dagar, 3:e gången tror jag du blir avstängd i 45 dagar.
Hur lyckas du med att blanda ihop kassakortet till a-kassan med aktivitetsrapporten till Af , det står ju i trådstarten att hen inte kunde logga in på a-kassans hemsida, och inte lämna rapporten till a-kassan?
Citera
2021-10-04, 02:41
Medlem
Kalk-Allans avatar
Du får troligen inga pengar!
Citera
2021-10-04, 04:50
Medlem
killawifes avatar
Du får pengarna veckan efter istället. Det spelar ingen större roll som regel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in