2006-06-16, 17:32
Medlem
m68s avatar
Inte tv-kock men väl bagaren Johan Sörberg gillar jag. Han verkar vara en trevlig prick.
Citera
2006-06-16, 18:24
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Inte tv-kock men väl bagaren Johan Sörberg gillar jag. Han verkar vara en trevlig prick.

Sambon tittar alltid extra intresserat när Johan knådar.
Citera
2006-06-16, 18:35
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Sambon tittar alltid extra intresserat när Johan knådar.

Jag förstår henne
Citera
2006-06-16, 19:19
Medlem
Balkongståarns avatar
Maud på Go´kväll! Helt sanslöst duktig, och lika underskattad. Dessutom har hon en röst som får lilleman att rysa av välbehag......
Citera
2006-06-16, 22:18
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Maud på Go´kväll! Helt sanslöst duktig, och lika underskattad. Dessutom har hon en röst som får lilleman att rysa av välbehag......

Tycker du? Jag tycker hon gör bambamat enligt standard 1A. Men visst MILF faktorn är hög..Kanske man kunde stå ut med hennes pizzabiffar för en trevlig stund
Citera
2006-06-16, 23:37
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Fredrik Eriksson Tråkig men han kan laga mat.
Håller med till fullo. Finns nog ingen mer färglös person i TV än honom. Skittråkig att titta på, men ganska duktig.

Leila, Pelle och Tina är mina favoriter.
Citera
2006-06-16, 23:55
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Håller med till fullo. Finns nog ingen mer färglös person i TV än honom. Skittråkig att titta på, men ganska duktig.

Han är min absoluta favorit, bra på viner också!
Citera
2006-06-17, 17:02
Medlem
Nigella, Tina och Leila. Det är svårt att inte bli övertygad om hur gott det är bara genom att titta på dem.

Av manliga kockar så gillade jag Rick Stein (någon brittisk kanal), Floyd suputen naturligtvis, och så Jamie Oliver då.
Citera
2006-06-19, 11:42
Medlem
manners avatar
Jag diggar han som lagar fisk i "Rex Hunt"-fiskeprogrammet på discovery. Cleana, enkla och snabba fiskrätter.
Citera
2006-06-25, 02:01
Medlem
att ingen sagt Superklasse!!
Citera
2006-06-25, 02:34
Medlem
Rokusaburo Michiba och Hiroyuki Sakai
Citera
2006-07-04, 14:45
Medlem
turbos avatar
Intressant att nästan alla nämner samma kockar, här kommer mitt bidrag:

* Gordon Ramsay, enkel inställning till matlagning, taskmört i köket och mycket underhållande som tv-kock.
* Jan Boris Möller, mycket underhållande och tv-kockarnas eget svar på "mythbusters".
* Jonas Borsén, om man inte blir sugen på att grilla efter hans sällsynta tv-framträdanden så är man inte ämnad för att grilla.

Tyvärr så är det lite väl likriktat i tv-kockarnas värld. Verkar som att man lägger mer vikt på tv-mässighet än kunnighet (vänta nu, det gäller ju allt som visas på tv, my bad...).
Nej, fram med fler kunniga kockar, personer som har en genuin kärlek till yrket, inte bara ett intresse av att öka på saldot på bankboken genom att vara tv-mässiga och äckligt lismande. Låt oss sanna matnördar få vår dos också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in