2021-10-02, 05:48
Medlem
jingiskingiss avatar
Hej!

Är på väg hem från krogen just nu och hade sex med en kille på krogtoaletten. Detta bakom ryggen på en kille som jag verkligen älskar, men inte är kär i, älskar bara honom som person och vi brukar träffas väldigt ofta. Skulle säga att han är den jag känner mig som mest trygg med, men är inte kär i honom, han är dock väldigt kär i mig och verkar tro att vi typ är i ett förhållande. Kanske ska tillägga nu att han är mitt ex (vi hade ett förhållande i fyra år) sen har vi varit av och på och sen vi gjorde slut i höstas har vi fortsatt att träffas då och då, hade sex med honom tidigare idag. Ikväll på krogen träffade jag dock en snubbe som det verkligen sa klick med och det ena ledde till det andra. Har sjuk ångest nu. Vad ska jag göra?
Citera
2021-10-02, 05:56
Medlem
Ni har gjort slut på ert förhållande, och ändå hade ni sex tidigare idag (igår)?
Citera
2021-10-02, 05:56
Medlem
ayymirants avatar
Vilja ha kakan och äta upp den. Är sedan en hora bakom ryggen på sin pojkvän. Jadu, hoppas du får bra mycket mer ångest och mår piss nu.

Dumpa honom ditt luder. Usch, mår illa.
Citera
2021-10-02, 06:04
Medlem
Just sådana tjejer man absolut inte vill träffa.
Citera
2021-10-02, 06:20
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från: Jag gjorde ett misstag

/mod
Citera
2021-10-02, 06:30
Medlem
Alezandaars avatar
Jag tycker du borde ha större ångest för att ha haft sex på en äcklig toalett än att ha varit "otrogen" .
Citera
2021-10-02, 06:43
Medlem
Vilket as du är som inte är uppriktig med snubben som du utnyttjar för att du känner dig "trygg" omkring honom.
Citera
2021-10-02, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Hej!

Är på väg hem från krogen just nu och hade sex med en kille på krogtoaletten. Detta bakom ryggen på en kille som jag verkligen älskar, men inte är kär i, älskar bara honom som person och vi brukar träffas väldigt ofta. Skulle säga att han är den jag känner mig som mest trygg med, men är inte kär i honom, han är dock väldigt kär i mig och verkar tro att vi typ är i ett förhållande. Kanske ska tillägga nu att han är mitt ex (vi hade ett förhållande i fyra år) sen har vi varit av och på och sen vi gjorde slut i höstas har vi fortsatt att träffas då och då, hade sex med honom tidigare idag. Ikväll på krogen träffade jag dock en snubbe som det verkligen sa klick med och det ena ledde till det andra. Har sjuk ångest nu. Vad ska jag göra?

Trevligt, du njöt ju då.
Citera
2021-10-02, 06:46
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murx
Vilket as du är som inte är uppriktig med snubben som du utnyttjar för att du känner dig "trygg" omkring honom.

Har varit ärlig nu .
Citera
2021-10-02, 07:05
Medlem
Citat:
Hej!

Herregud vad vidrigt. Vad är du för typ av kvinna som kliver av en kuk och knappt hinner blinka innan nästa är inkörd i dig? Använde ni ens gummi?

Berätta om ditt promiskuösa beteende för killen som är kär i dig så han fattar vilket äckligt luder du är.

Sen kan du gå och knulla nya snubbar det klickar med hur fritt som helst, utan ågren.

Du kan bli en gloryhole prinsessa
Citera
2021-10-02, 08:19
Medlem
Du hör hemma på gatan, vad ska du hem och göra?
Citera
2021-10-02, 08:36
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Hej!

Tycker du bör säga ärligt till killen som är kär i dig att ni inte har ett förhållande för att du har ingen kontroll över dig själv, dina drogvanor med kokain/hasch som du talar om i din andra tråd samt att du öppnar dig fullständigt till sex med andra bara det säger klick.

Du älskar inte honom utan bara säger det till dig själv, det finns inget som heter att vara kär i någon man inte älskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in