Citat:
Ursprungligen postat av
jingiskingis
Hej!
Är på väg hem från krogen just nu och hade sex med en kille på krogtoaletten. Detta bakom ryggen på en kille som jag verkligen älskar, men inte är kär i, älskar bara honom som person och vi brukar träffas väldigt ofta. Skulle säga att han är den jag känner mig som mest trygg med, men är inte kär i honom, han är dock väldigt kär i mig och verkar tro att vi typ är i ett förhållande. Kanske ska tillägga nu att han är mitt ex (vi hade ett förhållande i fyra år) sen har vi varit av och på och sen vi gjorde slut i höstas har vi fortsatt att träffas då och då, hade sex med honom tidigare idag. Ikväll på krogen träffade jag dock en snubbe som det verkligen sa klick med och det ena ledde till det andra. Har sjuk ångest nu. Vad ska jag göra?
Herregud vad vidrigt. Vad är du för typ av kvinna som kliver av en kuk och knappt hinner blinka innan nästa är inkörd i dig? Använde ni ens gummi?
Berätta om ditt promiskuösa beteende för killen som är kär i dig så han fattar vilket äckligt luder du är.
Sen kan du gå och knulla nya snubbar det klickar med hur fritt som helst, utan ågren.
Du kan bli en gloryhole prinsessa