• 1
  • 2
2021-10-02, 07:50
Medlem
SweetHooligans avatar
15-20kg total kroppsviktsökning är ingen omöjlighet i semi-grisbulk på ett halvår men inte i ren muskelmassa. Har han rutinerna och rätt inställning vilket det verkar som så räcker det långt iaf.
Citera
2025-07-01, 09:28
Medlem
serializedobject64s avatar
En intressant studie jag läst är att dom jämförde en grupp som tog steroider och inte gymmade mot en grupp som gymmade utan steroider, gissa vem som byggde mera muskler? Gruppen som tog steroider och inte gymmade. Var det en eller 2 månaders test period.
Citera
2025-07-01, 11:29
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serializedobject64
En intressant studie jag läst är att dom jämförde en grupp som tog steroider och inte gymmade mot en grupp som gymmade utan steroider, gissa vem som byggde mera muskler? Gruppen som tog steroider och inte gymmade. Var det en eller 2 månaders test period.
Om jag minns rätt så var det otränade som tog steroider och jämfördes med vältränade personer som tränat ett tag, det får hela studien att fallera då personer som tränat ett tag bygger mindre muskler.
Citera
2025-07-01, 18:17
Medlem
Warhearts avatar
Jag gick upp ca 10kg första kuren på 250mg e5d. Har nog aldrig sett så bra ut som då. Ligger på 30kg plus idag efter 10 år.
Citera
2025-07-08, 10:09
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Jag gick upp ca 10kg första kuren på 250mg e5d. Har nog aldrig sett så bra ut som då. Ligger på 30kg plus idag efter 10 år.

Det var din första kur säger du:
Hur bra skötte du kost och träning under den kuren?

Är en "amatör gymmare" men över 45+ och känner att jag behöver testo för att öka livskvaliten och även sexualdriften o.s.v. men tränar regelbundet, men kosten är väl inte på topp alltid men 10 kg låter väldigt bra för 250ml/ e5d.
Citera
2025-07-08, 11:17
Medlem
Warhearts avatar
Jag la ingen fokus på mat alls. Åt vanlig husmanskost med nån pizza ibland. Drack även några öl nån helg under kuren. Hård fokus på gymmet dock. Testo kan öka din livskvalitet avsevärt. Speciellt det sexuella.

Kör en vanlig 250 kur och håll koll på blodtrycket så har du inte så mycket att oroa dig för. Ha även AI till hands om du är överkänslig mot aromatisering. Förslagsvis Arimidex.

Det största problemet är att du inte kommer vilja gå av kuren sen. Inte nödvändigtvis pga muskeltillväxten, utan pga din libido och ökade livskvalitet. Alternativet är att cruisa på 125mg/v livet ut. Se bara till att göra lite hälsoundersökningar nån gång om året om du ska ligga på hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Det var din första kur säger du:
Hur bra skötte du kost och träning under den kuren?

Är en "amatör gymmare" men över 45+ och känner att jag behöver testo för att öka livskvaliten och även sexualdriften o.s.v. men tränar regelbundet, men kosten är väl inte på topp alltid men 10 kg låter väldigt bra för 250ml/ e5d.
Senast redigerad av Warheart 2025-07-08 kl. 11:20.
Citera
2025-07-08, 11:20
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Jag la ingen fokus på mat alls. Åt vanlig husmanskost med nån pizza ibland. Drack även några öl nån helg under kuren. Hård fokus på gymmet dock. Testo kan öka din livskvalitet avsevärt. Speciellt det sexuella.

Kör en vanlig 250 kur och håll koll på blodtrycket så har du inte så mycket att oroa dig för. Ha även AI till hands om du är överkänslig mot aromatisering. Förslagsvis Arimidex.

Stort tack för svar!
Citera
2025-07-08, 11:21
Medlem
Warhearts avatar
Ingen fara. La till lite mer text i efterhand.
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Stort tack för svar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in