Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-29, 02:18
  #1
Medlem
Hej! Har inte hört ett knysst om detta labb så kallat medipharma och hittar verkligen noll reviews efter 2007-8. Någon som sitter på info?

Skulle köra Phenoms test e, men fick detta märke och dessutom fick jag susta istället!

Men jag var så kåt i att köra första kuren så körde 250 e3d och det gick hur smutt som helst, bortsett från gudarpipen jag fick eftersom jag bara stack mig på två ställen, istället för 3 eller 4. Så mina övre yttre del av glute fick smaka ordentligt.

Nu hade jag tänkt att påbörja en riktig dunder test e only kur och såg till att beställa grejerna själv denna gång så att jag får rätt grejer. Så fick jag medipharma istället för Phenom igen, men denna gång deras test E.

Eftersom det gick så bra på sustan 250e3d tänker jag att jag kör en 500ing var femte, genom hela test e kuren.

Ska påbörjas nästa vecka och förväntas ligga på i cirka 20 veckor. Mvh
__________________
Senast redigerad av Userunkn0wn 2021-09-29 kl. 02:19. Anledning: Lack of information
Citera
2021-09-29, 08:33
  #2
Medlem
Jag fick också medipharma som alternativ till Phenom Pharma i början på min kur, då jag upplevde mycket pip med phenom pharma. Jag körde bara något enstaka stick då jag fick piparnas pip med inflammation och knöl som tog 2-3 veckor att försvinna. Mao värre än phenom pharma för min del.

Med det sagt, det kan ha varit annan orsak, kanske var jag inte tillräckligt noga under just det sticket och fick med bakterier. Låter ju lurt dock att även du upplevde så pass mycket pip.

Men du kanske ändå bör ge det några omgångar till och låta kroppen lära sig tolerera oljan, jag upplevde iallafall att min kropp till slut vande sig vid phenom pharma. Så fort jag bytte olja så kom pip tillbaka på nytt.

Edit: Jag gjorde såklart också regelbundna blodprov för att bekräfta testosteronnivå. Gör det du också 3-4 veckor in? Har pip lugnat ned sig då, och du får bekräftan via blodprov, så bör det ju vara grönt.
Citera
2021-09-29, 10:51
  #3
Medlem
Alright! Jo jag ska göra det denna gång via werlabs tänkte jag!

Nä men pipen var garanterat för jag bara stack på två ställen. För det första, ovan användare sen på de dagarna hinner muskeln knappt läka, de första sticken tror jag att jag vispade till det så de blev värre med 😂
Citera
2021-09-29, 11:15
  #4
Medlem
Injicera i skinkan som du gör men injicera var 5e dag, byt injektionsnål till blå eller ännu hellre orange nål, den är tunnare så det ska går nog bättre med den.

I övrigt är oljan från MP inget o klaga på, vet ett par som kört och ingen har klagat så utgår ifrån att de inte märkt någon skillnad när de gått över från andra märken.

Blodprover är smart o ta under resans gång så man har en extra referens att luta sig mot.

Tråden är i övrigt fel placerad...
__________________
Senast redigerad av LotN 2021-09-29 kl. 11:38.
Citera
2021-09-29, 15:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Injicera i skinkan som du gör men injicera var 5e dag, byt injektionsnål till blå eller ännu hellre orange nål, den är tunnare så det ska går nog bättre med den.

I övrigt är oljan från MP inget o klaga på, vet ett par som kört och ingen har klagat så utgår ifrån att de inte märkt någon skillnad när de gått över från andra märken.

Blodprover är smart o ta under resans gång så man har en extra referens att luta sig mot.

Tråden är i övrigt fel placerad...


Jo! Jag såg idag att jag tryckte fel, tyckte mig öppna ”preparat” men tydligen inte!

Jag körde oranga nålar under förra så kommer köra de nu med. Körde aldrig två olika nålar till att suga upp ur vialen och för injektion så det kan ha vart den givande faktorn det med men kommer byta nål varje gång till denna. Vi får se hur det känns denna gång med lite mer tid mellan sticken!

Tack för info och synpunkter!
Citera
2021-12-08, 17:39
  #6
Medlem
hur var medipharma tyckte du? Fick precis hem TEST E från Medi. Tänkte damma av ett blodprov i början på Januari får vi se mina nivåer
Citera
2021-12-23, 13:57
  #7
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojzwtflol
hur var medipharma tyckte du? Fick precis hem TEST E från Medi. Tänkte damma av ett blodprov i början på Januari får vi se mina nivåer

Vill med veta så bumpar denna
Citera
2021-12-26, 22:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Vill med veta så bumpar denna

Rent injektionmässigt är den kalas, märkte ingen dipp men det är väldigt svårt enligt mig men skulle våga påstå att den är legit men kolla med någon med test
Citera
2022-01-04, 18:45
  #9
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Rent injektionmässigt är den kalas, märkte ingen dipp men det är väldigt svårt enligt mig men skulle våga påstå att den är legit men kolla med någon med test

Fick den igår och satt första sticket, inga problem alls, verkar bra grejjer. Tänkte ta testo/östro test några veckor in och checka läget.

http://medipharma.su/ är hemsidan och där kan man kolla om det är legit med koden man får med som man skrapar av, känns seriöst iaf. Mvh
Citera
2022-01-20, 06:03
  #10
Medlem
Biggedys avatar
Enligt norska sidan av HB är detta nya Phenom Pharma. Vialerna är också nästan identiska imo
Citera
2022-03-15, 11:36
  #11
Medlem
Inget nytt här?
Citera
2022-11-08, 21:57
  #12
Medlem
Vad jag har läst så är detta samma lab som producerat phenom, under mina tyngre dagar körde jag phenom och phenom ENDAST!!! växte som ett jävla knull, som ovan nämns är vialerna identiska om man bortser ifrån namn, mina vialer ifrån phenom blev dessutom analyserade och allting innehöll exakt vad dom skulle innehålla förutom primo, dock var försäljaren straight emot mig och gav mig dubbel mängd olja varje gång jag beställde så jag fick exakt vad jag betalade för..

Jag har också sett inlägg ifrån någon som fått sitt labb testat men tvivlar på att det var samma återförsäljare för hans prover ifrån phenom hade en hel del avvikelser, kom ihåg att bara för ni köper alpha betyder det inte att det är vad ni får, det är bara tömma vialerna för personligt bruk, slänga ner en hemma kokt produkt och sälja pissdyrt för märkets skull

Jag kommer köra min comeback på detta märke förutsatt att jag upplever det som phenom och hålla mig till samma gamla vanliga försäljare som alltid varit kung!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback