2022-06-12, 18:31
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Ah, utmärkt!

Jag tar och ordnar FUP:en under morgondagen.

Kan du ladda upp FUP igen är du bussig Stefan S?
Tack på förhand.
Citera
2022-06-12, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Kan du ladda upp FUP igen är du bussig Stefan S?
Tack på förhand.

Det finns FUP för två olika mål i tråden, så jag lägger upp bägge igen då jag inte vet vilken av dem du avser.

Södertörns tingsrätt:
Citera
2022-06-12, 20:27
Medlem
Citat:
Det finns FUP för två olika mål i tråden, så jag lägger upp bägge igen då jag inte vet vilken av dem du avser.

Södertörns tingsrätt:
Tackar tackar
Ville inte fråga dig då du redan laddat upp den tre gånger tidigare
Citera
2022-06-29, 08:13
Medlem
Pratas om detta i senaste avsnittet av Krimrummet. Vilka är de fyra ledarna från Bredängsnätverket som är efterlysta och tros befinna sig utomlands? Manolo, China, Evy och?
Citera
2022-07-11, 22:30
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Pratas om detta i senaste avsnittet av Krimrummet. Vilka är de fyra ledarna från Bredängsnätverket som är efterlysta och tros befinna sig utomlands? Manolo, China, Evy och?

China är inte Bredängsnätverket. Det andra är Ozan Aram och en Habesh. Det står i fuppen också.
Citera
2022-07-19, 22:22
Medlem
Kan nån snäll själ ladda upp fup igen!
Tack på förhand
Citera
2022-08-11, 00:17
Medlem
Citat:
Idag meddelades domen.

Josef Hady Abed Ali döms till fängelse i ett år och fyra månader för grovt vapenbrott och grovt narkotikabrott. Omar Ahmed döms till fängelse i två år och tre månader för grovt vapenbrott, vapenbrott och grovt narkotikabrott. Momhammad Mustafa Rashidi döms till fängelse i ett år och sju månader för grovt vapenbrott, vapenbrott samt två fall av narkotikabrott.

Domstolen konstaterar att alla tre tillhör Bredängsnätverket, samt angående vapnen att:
Den beslagtagna Walther PPQ användes vid en skjutning på Sätra IP den 24 januari 2021 och vid ett mordförsök i Bredäng den 12 april 2021. Den beslagtagna Glock 19 användes vid samma mordförsök den 12 april 2021 i Bredäng och även vid ett mord och försök till mord på en uteservering i Sätra den 20 juni 2021.

Södertörns tingsrätt:

E muppen ute nu denna jojo
Citera
2022-09-07, 05:02
Medlem
varbynatverkets avatar
Kan någon ladda upp fup igen! den blir raderad hela tiden
Citera
2022-11-16, 13:21
Medlem
Då var det dags igen. Mustafa Nilsson, Liban Ali och Josef Jaffari från Sätra yngre åtalas för grovt vapenbrott för att tillsammans och i samförstånd innehaft tre pistoler.

Södertörns tingsrätt:
Citera
2022-11-16, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Bästa läsningen idag. Hoppas fanskapen fortsätter ha ihjäl varandra och utrotar sig själva👍
Håller m dig till 110%!För mig är det som en mycke väl fungerande utförd "samhällstjänst"..
Citera
2022-11-16, 15:57
Medlem
Citat:
Då var det dags igen. Mustafa Nilsson, Liban Ali och Josef Jaffari från Sätra yngre åtalas för grovt vapenbrott för att tillsammans och i samförstånd innehaft tre pistoler.

Södertörns tingsrätt:

Visst fanns det en från Järva som också hette Liban Ali och rätt så nyligen dömdes för grovt vapenbrott?
Citera
2022-11-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Visst fanns det en från Järva som också hette Liban Ali och rätt så nyligen dömdes för grovt vapenbrott?

Den Liban Ali är äldre och åtalades för grovt vapenbrott, men friades i så väl tingsrätt som hovrätt förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in