• 4
  • 5
2021-09-27, 23:51
Medlem
Patricia är vidrigt. Slutade gå dit när livebanden la ner. Strax efter att dom flyttat har jag för mig. Dryga vakter och en majoritet av blattar. Verkar inte blivit bättre av vad man hört av folk.
Senast redigerad av granskottet80 2021-09-27 kl. 23:56.
Citera
2021-09-28, 00:08
Medlem
Har aldrig haft kul på Patricia, framför allt inte sen de flyttade båten. 280 kr för att få komma in och sitta vid ett bord är ju mer än sjukt…
Jag har inget emot ”folkliga” uteställen men kan brukar ju knappt finnas en enda snygg tjej på Patricia…
Citera
2021-09-28, 01:37
Medlem
280 kr ska ju innebära minst en internationell artist.

Annars är man lovligt dum om man går med på det priset utan internationell artist.
Citera
2021-09-28, 07:48
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Patricia och U.S. Video? Är inte det bögställen?

Patricia har gayklubb på söndagar.
Citera
2021-09-28, 22:25
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna

Ser nu att det uppmärksammats i tråden - på 90-talet var det halvgay varje kväll som sagt.

Säger jag som 08;a: Götet bra mkt trevligare uteliv och hak än 08... mindre pretto, t o m blattarna är mindre "blattiga"....
Citera
2021-09-29, 20:06
Medlem
cmdQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
99% av alla besökare är homo/transpersoner oavsett vilken dag i veckan du går dit.
Sen är det många hetromän som går dit för att dom gillar att bli raggade på av unga killar ändå.
Citera
2025-06-18, 15:35
Medlem
upplaenningens avatar
Var längesedan något skrevs här så bumpar tråden. Någon som varit där på sistone? Hur är det nu speciellt under sommaren och är det fortfarande 200 lappen som krävs för ett inträde som några konstaterat här i tråden?

Det var många år sedan jag personligen var där men måste säga att det är ett nice ställe när det kommer till 05 öppettiderna och soluppgången man får avnjuta på sommaren om man lyckas hålla sig vid god vigör.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in