Citat:
Ursprungligen postat av
maxatdunder
Jag köper att ni aldrig kommer tillbaka men det DU kunde ha gjort var att lägga egot åt sidan för att få en bättre kväll. Eftersom ni redan betalat inträde och kommit in kan ni väl lika gärna göra det bästa av situationen? T.ex vad hände med tjejerna ni var och rökte cigg med? Varför bjöd ni inte upp dem på dans?
Börjar sanningen komma fram lite, att du inte ens fick ligga på Patricia?

Jag betalar inte 280kr för att stå i en rökruta. Dansa var endast tillåtet sittandes vid bordet och allvarligt känns det för mig ganska ointressant speciellt då ”vårt” bord var fullt eller hur man ska uttrycka det.
Bordet vi hamnade vid var redan ockuperat av två personer som till oss sa att de inväntade ytterligare 4pers, jag sa att dom skulle ta det med personalen som placerat oss där.
Jag är inte desperat som du, jag behöver inte ligga med en tjej/kvinna för att jag har en konversation. Men till viss del har du rätt, jag är irriterad över att alla möjligheter att mingla med folk förutom i rökrutan var som bortblåsta.
Lägga egot åt sidan för att kämpa för att få beställa en öl och inte få lämna bordet, jo tjena… Du har då inte vart med om mycket.
Eller ja, uppenbart går du på första tillfället som ges. Varför skulle jag liksom vilja ligga med tjejerna som rökte? Fattar ärligt inte…
Alla som inte hoppar är en våldtäktsman!