• 1
  • 2
2021-09-26, 13:51
Medlem
Märkligt att det ännu inte framkommit vilken krog det rör sig om. De flesta på plats borde reagera på en polisinsats där toalettsektionen spärras av.

Och det rör sig en hel del svenskar, såväl kvinnor som män, i Avenyns nattliv, varför nu någon ifrågasätter det.
Citera
2021-09-26, 16:12
Medlem
Fy fan! Glad att jag inte är tjej, våldtäkt på toaletter på krogar och Donken.... Någon som vet vilken krog det handlar om?
Citera
2021-09-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Man har haft civil spanare på plats som vet sedan tidigare vem mannen är och sett honom där. Eftersom den här typen av brott bara begås av ett fåtal personer så har man helt enkelt gjort en kvalificerad gissning på att den här snubben.

Det sjuka är ju att det är fullt möjligt. De åker in i sex månader sedan är de ute igen och kan förstöra ett nytt liv. Tragiskt för alla i samhället, utom GM då möjligen.
Citera
2021-09-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Och det rör sig en hel del svenskar, såväl kvinnor som män, i Avenyns nattliv, varför nu någon ifrågasätter det.

Kanske för att de flesta av empirisk erfarenhet vet att det numera är i majoritet invandrare som håller till på nattklubbar... Visst kan man se en och annan svensk ibland, men det råder ett motsatsförhållande till hur det såg ut exempelvis för 20-30 år sedan...
Citera
2021-09-26, 20:00
Medlem
Cyklade genom Göteborg igår vid 22 tiden..
Det går inte att känna igen den här staden..

Svartingar överallt, skulle tro att större delen är muslimer..

Inte konstigt vi kommer få se mer och mer av det här.
Tänker ofta när jag ser berusade Svenska tjejer, "snälla tappa inte bort varandra"..
För ensamma är de så enkla offer som med säkerhet råkar illa ut i denna piss staden.
Citera
2021-09-26, 21:58
Medlem
Det ska ha skett på Parlour, som tidigare hette Pelican (byttes väl namn efter att tidigare ägarna åkte dit för våldtäkt).

Generellt är väl besökarna här mer åt ”stekare”-hållet.
Citera
2021-09-27, 12:42
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bright1995
Det ska ha skett på Parlour, som tidigare hette Pelican (byttes väl namn efter att tidigare ägarna åkte dit för våldtäkt).

Generellt är väl besökarna här mer åt ”stekare”-hållet.

på sätt och vis ett framsteg då att det inte var krogägaren som våldtog den här gången. göteborg går framåt.
Citera
2021-09-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Lite nyfiken bara, hur funkar det att slå i ett sånt register, skriver man in sökord eller? För det lär ju finnas ett gäng med män i 30-årsåldern med där.

Edit. Så här skriver GP....

kan se vilka som betalat med kort på krogen o sedan jämföra detta mot brottsregisteret o se att det finns en våldtäktsman där? undrar också detta
Citera
2021-09-27, 20:17
Medlem
415brushans avatar
Säger inte att det är så i detta fallet. Men det är inte sällan som tjejer går in på toa med kriminella eller lite tvivelaktiga typer för att få sig en lina eller 2 "gratis".

Skulle inte förvåna mig om det var just det som hände och kräket ville väl ha lite "betalt" medan de va där inne.

Mkt skit som händer där på det stället fyfan
Citera
2021-09-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Kanske inte, men somliga vill knulla med nysvenskar...

Och du tar för givet att hon som blev våldtagen vill knulla med en nysvensk?
Citera
2021-09-28, 13:41
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Och du tar för givet att hon som blev våldtagen vill knulla med en nysvensk?
Nej, det tar jag inte för givet, vilket jag aldrig har sagt heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in