• 5
  • 6
2021-10-03, 03:57
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Vi har lite förhöjda flournivåer i våran men inte så pass höga att det är skadligt för någon. Tvärtom är det bra för våra tänder. Samt så har vi lagom mycket kalk med, så benskörhet lär vi inte drabbas av. Smakar gott gör det med!

”Inte så pass höga nivåer att det blir skadligt”
Hur vet du det??
Vet du vad flour gör med din hjärna?
Du pratar om flour precis som det vore ett naturligt ämne i allt vatten ha ha.
Varför tror du man blandar i flour i dricksvattnet? För att skydda folks tänder?
Då kunde dom väll slänga i lite A+B+C vitaminer samtidigt?
Nejdu, hitler var först med att tillsätta flour i dricksvattnet, och det har inget med dina tänder att göra.
Citera
2021-10-03, 08:01
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Hur vet du det??
Varför tror du man blandar i flour i dricksvattnet? För att skydda folks tänder?
Nejdu, hitler var först med att tillsätta flour i dricksvattnet, och det har inget med dina tänder att göra.

Jag har egen brunn, flour finns i marken här. Jag har gjort vattenanalys som har uppmätt ofarliga mängder flour i vattnet.

Menar du att någon grävt upp min tomt och placerat ut berg innehållande flour här?
Citera
2023-02-24, 18:36
Medlem
Herzs avatar
Finns östrogena ämnen i flaskvatten som i kranvatten?

Skiter i mineraler/flour sålånge man får ner de östrogena halterna så är jag nöjd.
Citera
2023-02-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Finns östrogena ämnen i flaskvatten som i kranvatten?

Skiter i mineraler/flour sålånge man får ner de östrogena halterna så är jag nöjd.

Kanske det bör bytas ut mot testosteron
Citera
2023-05-10, 07:32
Medlem
Citat:
Hur vet du det??

Troll utan humor är fan sorgligt och då pratar jag troll sinsemellan. Du får jobba på din humor asså 😂
Tråden skapades av ett troll i träning och sen flyttade admin över tråden hit 😂
Citera
2023-05-10, 17:24
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Troll utan humor är fan sorgligt och då pratar jag troll sinsemellan. Du får jobba på din humor asså 😂
Tråden skapades av ett troll i träning och sen flyttade admin över tråden hit 😂

Du hade inte mycket intelligent att tillföra tråden inte, förutom att verkligheten inte passar sig in i ditt luftslott där hela världen består av enhörningar och regnbågar,

Gör din egen research istället.
Citera
2023-05-10, 17:31
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jag har egen brunn, flour finns i marken här. Jag har gjort vattenanalys som har uppmätt ofarliga mängder flour i vattnet.

Menar du att någon grävt upp min tomt och placerat ut berg innehållande flour här?

Arsenik kan påträffats i grävda brunnar,
Det är mycket giftigt och hör inte hemma i ditt dricksvatten,

Skulle myndigheter blanda arsenik i dricksvattnet hade du reagerat STARKT.

Det kan du hålla med om.

Detsamma gäller flouride,
Men när myndigheter runtom världen blandar ut det i folks dricksvatten så höjer du inte alls på ögonbrynen, hur kommer det sig?

Ding Ding Ding, Time to wake up!
Citera
2023-05-10, 17:35
Bannlyst
Citat:
Det är mycket giftigt och hör inte hemma i ditt dricksvatten,

Skulle myndigheter blanda arsenik i dricksvattnet hade du reagerat STARKT.

Det kan du hålla med om.

Detsamma gäller flouride,
Men när myndigheter runtom världen blandar ut det i folks dricksvatten så höjer du inte alls på ögonbrynen, hur kommer det sig?

Ding Ding Ding, Time to wake up!
Man analyserar ju såklart vattnet i sin brunn så man får veta vad det innehåller.

Svenskt kranvatten är lika bra som flaskvatten f.ö.
Citera
2023-05-10, 17:49
Medlem
Citat:
Vill man så kan man hitta skit om allt.
Citera
2023-05-10, 18:50
Medlem
Citat:
Du hade inte mycket intelligent att tillföra tråden inte, förutom att verkligheten inte passar sig in i ditt luftslott där hela världen består av enhörningar och regnbågar,

Har egen brunn och skrattar bara åt dig i denna tråden. Kul med sådana puckon asså. Skaffa villa och egen brunn så kanske du lär dig hehe
Citera
2023-05-10, 19:00
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det är mycket giftigt och hör inte hemma i ditt dricksvatten

Det är först i modern tid som man testar sin brunn.

Jag växte upp på 70-80 och vi hade kommunalt vatten. Problem var att vi hade ett söndergrävt berg som man ville ha olja ur under kriget. Det läckte bl a arsenik. När jag var lite äldre ungdom så fick vi veta att vårt dricksvatten var så kontaminerat av grävningarna att alla i hela staden och lite till hade 20 gånger max tillåtet arsenik i vattnet och troligen hade haft mycket mer förr.

Vad händer? Folk skrattar och säger att gift är farligt om man är hysterisk. Drick och håll käft.

Så det är rätt många av oss som är förgiftade av sin kommun från sin barndom. Arsenik gör att ben inte kan byggas starka och det påverkar en hela livet. Kanske därför jag fick grav osteoporos redan när jag var 40. Min far har det med men jag bodde ju där i 15 år medan han bodde där i 40 år och under kriget medan de grävde. Men läkarna säger att jag ärvt det.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in