2021-12-04, 21:23
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Allt är möjligt i teorin, vi får avvakta FUP.

Det är svårt att dra en säker slutsats här, hade det varit fråga om en gängrelaterad dödsskjutning så vore läget ett helt annat men nu finns det trots allt stora frågetecken kring vad som hänt i det aktuella fallet? Paret verkar ha haft stora problem som kanske inte bara berodde på maken?
Jag undrar vad det är som gör att du säger att det troligtvis inte är mord? Varför är det troligtvis ett gräl som urartar? Varför är det troligtvis så att det är en olycka?
Citera
2021-12-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
En seriös fråga. Vet nån om Beata och Cezary hade katter? Iså fall hur många? Kan förklara i pm om nån undrar varför. Men föredrar svar här.
Har man funnit katter någonstans där dom inte befinner sig i vanliga fall kanske?
Citera
2021-12-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Hittills har jag aldrig hört talas om att det skulle funnits katter i deras hem.

Jag tror att de hittade katthår på Beatas kläder. Kanske fanns det katter där hon var innan hon dog.
Citera
2021-12-04, 23:26
Medlem
På bilden som Beata skickade till sin mamma finns det djupa repor i hennes ansikte. Kanske är det här inte spår av misshandel, kanske är det spår av kattklor?
Citera
2021-12-04, 23:45
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Jag tror att de hittade katthår på Beatas kläder. Kanske fanns det katter där hon var innan hon dog.

Citat:
På bilden som Beata skickade till sin mamma finns det djupa repor i hennes ansikte. Kanske är det här inte spår av misshandel, kanske är det spår av kattklor?

Hon kanske var megaallergisk mot katter och C använde det för att "orsaka hennes död"!? Nej seriöst... Menar du att katten gjort märket på halsen på samma bild? Och blåtirorna på den andra? Den kanske rev ner något i hennes ansikte när hon sov?
Citera
2021-12-04, 23:46
Medlem
Beata fick barnbidrag för tre barn och flerbarnsbidrag i Sverige. Intressant nog kontrollerade polisen om pengarna dragits från hennes bankkonto eller inte efter att hon försvunnit.
Citera
2021-12-05, 00:03
Medlem
Citat:
Beata fick barnbidrag för tre barn och flerbarnsbidrag i Sverige. Intressant nog kontrollerade polisen om pengarna dragits från hennes bankkonto eller inte efter att hon försvunnit.
Något som är ännu mer av intresse för Sveriges och världens invånare är att Cezary sitter häktad på sannolika skäl misstänkt för att ha mördat sin fru!!
Citera
2021-12-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Hon kanske var megaallergisk mot katter och C använde det för att "orsaka hennes död"!? Nej seriöst... Menar du att katten gjort märket på halsen på samma bild? Och blåtirorna på den andra? Den kanske rev ner något i hennes ansikte när hon sov?

Jag förstår inte din skeptiska ton. Jag pratar om ett foto där det finns djupa repor i hennes ansikte. Det är möjligt att dessa är repor från en katts klor. Om mitt antagande stämmer, så kan det vara så att hon innan hennes död återigen var i samma hus där det finns en katt. Kanske hade hon en katt i knät, och kanske efter hennes död hittades katthår på hennes kläder. Jag upprepar igen: detta är bara en teori. Men om detta är en korrekt teori, så var Beatas man inte den siste som såg henne vid liv.
Citera
2021-12-05, 00:14
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Det stämmer! Han visade mig en bild och sade att det är Beata som slagit honom. På bilden hade han blod på sitt ansikte. Jag berättade om bilden för polisen. Polisen förhörde mig igår.

Du som sett bilden av C blodiga ansikte, hade han också spår av ev. ”katt-rivmärken”?
Citera
2021-12-05, 00:16
Medlem
Citat:
Vill poängtera att det bedrivs en förundersökning och är man lite insatt i hur det görs så är dina uppgifter inga nyheter.
Citera
2021-12-05, 00:25
Medlem
Citat:
Vilka kläder?
Citera
2021-12-05, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Något som är ännu mer av intresse för Sveriges och världens invånare är att Cezary sitter häktad på sannolika skäl misstänkt för att ha mördat sin fru!!

Huvudordet i allt ditt yttrande är ordet "misstänkt". Tills motsatsen bevisats är han inte skyldig till ett brott. Din delitanska envishet förvånar mig milt sagt. Om det kan bevisas att pengar drogs från hennes bankkonto efter att hon försvann skulle det vara ett bekräftelse att det inte var hennes man som dödade henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in