BoISaren berättar en sanning som visar sig bli för svår för Ogräset att höra:
Citat:
Ursprungligen postat av
BoISaren
Jag lämnar det där. Folk får dra sina egna slutsatser av ditt svammel
Jag ser hur du kokar av ilska. Och det gör mig glad. Du är en tickande bomb. Stackars den här tråden om den överlever att C överklagar till HD och resning inte beviljas.
Nu tänker jag lämna dig ifred. Känns onödigt att utbilda dig mer
Det är möjligt, men inte troligt, att du vet mer än mig om HDs uppdrag.
Det fetmarkerade visar på en sanning som Stolpskottet låtsas bortse ifrån, men det sätt som han har kommit att agera på detta säger allt.
Vi får väl se om även mina inlägg före 2018 på fb också blir kommenterade med rent nonsens.
Ärendet är avslutat, mördaren är dömd i två instanser, HD utfärdar inget prövningstillstånd och kackerlackans advokat inser att förutsättningarna för detta inte existerar.
Medans Crazy är placerad på Kumla så utvärderas hans framtida mer exakta placering inom fångvården bland likalydande fega kvinnoförnedrande våldsamma as, allt för att uppnå riskminimering för svinpälsen som berövade sina barn deras mamma.
Allt efter devisen:
Om inte jag får äga henne, så ska fan i mig inte heller någon annan få göra det!
En metod som praktiseras av lågpannade individer som sedermera blir fundersamma över varför de bestående benämns som incels.