2026-08-01, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Profilen är privat!

Ja, du får be om att följa.
Citera
2026-08-01, 13:08
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imofb
Ja, du får be om att följa.
Jag hittade henne på Facebook. Tjejen är ju riktigt snygg!
https://www.facebook.com/j@sminekinderr
@ = a
Citera
2026-08-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Jag hittade henne på Facebook. Tjejen är ju riktigt snygg!
https://www.facebook.com/j@sminekinderr
@ = a

Dock blir man inte snygg när man hänger ut sitt försvarslösa barn i blottande situationer när man själv är anledningen till olyckan som inte kunde hålla reda på sitt barn
Citera
2026-08-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Dock blir man inte snygg när man hänger ut sitt försvarslösa barn i blottande situationer när man själv är anledningen till olyckan som inte kunde hålla reda på sitt barn

Hon var varken anledningen till olyckan eller var ens i närheten av olyckan, har du en ens en aning vad som hände? 😂
Citera
2026-08-02, 18:46
Medlem
Citat:
Hon var varken anledningen till olyckan eller var ens i närheten av olyckan, har du en ens en aning vad som hände? 😂

njea men vissa rykten från olika personer säger liknande historia. att uppsikt var bristen
Citera
2026-08-02, 18:52
Medlem
Citat:
njea men vissa rykten från olika personer säger liknande historia. att uppsikt var bristen

Dem var skilda vid olyckan och hon hade inte barnen då vid tiden.

Hur lite vet du om detta? 😂
Citera
2026-08-02, 18:55
Medlem
Citat:
Dem var skilda vid olyckan och hon hade inte barnen då vid tiden.

Hur lite vet du om detta? 😂

man bör ha bättre koll på ens barn, framförallt o det är i närheten av ett bygge. Det tror jag e flesta skulle hålla med om
Citera
2026-08-02, 19:05
Medlem
Citat:
man bör ha bättre koll på ens barn, framförallt o det är i närheten av ett bygge. Det tror jag e flesta skulle hålla med om

Men varför ska mamman som är skild, dem har låt säga varannan vecka, bära ansvar? Om det skulle hänt något av mina barn på mitt ex vecka hur kan jag bära ansvar? Hur tänker du?
Citera
2026-08-02, 19:07
Medlem
Citat:
Men varför ska mamman som är skild, dem har låt säga varannan vecka, bära ansvar? Om det skulle hänt något av mina barn på mitt ex vecka hur kan jag bära ansvar? Hur tänker du?

Hon har väl fullt ansvar för vad hon lägger ut på sina barn i utsatta situationer. Många som följer henne och tycker situationen när tragisk men de tycket också det är hemskt hur man exponerar sitt barn
Citera
2026-08-02, 19:13
Medlem
Citat:
Hon har väl fullt ansvar för vad hon lägger ut på sina barn i utsatta situationer. Många som följer henne och tycker situationen när tragisk men de tycket också det är hemskt hur man exponerar sitt barn

Nej de är nog bara du som tycker det, du bör skämmas. Usch. Barnet väljer väl om hon vill vara med eller inte? Mamman har lagt ut på IG att hon inte lägger ut utom lov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in