• 1
  • 2
2021-09-25, 16:31
Medlem
Snedlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000
Du har fått i dig rätt mängd av diverse substanser, du har druckit 10 starkbärs... några polare har kanske däckat och kvar sitter du, eller så är du kanske är helt ensam i din lägenhet och äventyrar. Hursomhelst så känner du inte dig riktigt nöjd, trots alla slags substanser som nu cirkulerar i ditt blod. Vanligtvis bör du känna dig nöjd för kvällen, men ändå så känner du som något fattas. Du vill ha den där sista punchen så att säga, den där sista finishen.

Tror detta är otroligt vanligt. Jag har själv under mina suparperioder tagit whiskeyshots kl 7.00 på morgonen efter ha festat hela natten, vilket känns mindre friskt. Det har även hänt att man bara skitit allt som har med droger att göra och smaskat i sig en kebabtallrik och sen somnat.

Men vad säger ni? Vad gör ni? Vad gör ni när ni hamnar i denna sits?

Holk och bra musik som beroende på tillstånd avnjuts med antingen öppna eller stängda ögon.
Citera
2021-09-25, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snedlund
Holk och bra musik som beroende på tillstånd avnjuts med antingen öppna eller stängda ögon.

Det är alltså holken som kommer fram när man är helt slut och bara vill sova?
Citera
2021-09-25, 16:45
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Så du nöjer dig med ett halvstånd så att säga med lite benso och sen somna? Du behöver ingen sista "punch"?

Det är roligt att höra hur alla är olika därför jag frågar .

Beror på men oftast jag brukar ändå vara nöjd med halvdolme och är inte alltid i behov av en sista "punch". Det beror ju absolut om man knarkar ensam eller med någon polare eller i sällskap, är det i sällskap så brukar det alltid blir flera punchar så att säga är jag ensam så är jag nöjd med halvstånd.
Citera
2021-09-25, 17:16
Bannlyst
Knarka på tills du glömmer vilket år det är
Citera
2021-09-25, 19:02
Medlem
Petruccianis avatar
Brukar efter ett tag inse det meningslösa och ouppnåeliga i att ha som högsta prioritet i livet att uppfylla alla egots illusioner om att maximal sinnesnjutning ska leda till varaktig frid och lycka när allting ändå är i konstant rörelse mellan polariteterna, stark njutning kan inte existera utan stark smärta.

Då blir jag nykter och spirituell ett tag, detta brukar dock följas av sin naturliga motpol i form av en ego backlash in i hedonismen igen, och mönstret upprepar sig, förhoppningsvis inte i en cirkel utan i en spiral uppåt, men vem vet?
Citera
2021-09-25, 21:10
Bannlyst
Kokainrace i två dygn sen går man ner för landning med hasch och benso och sover sött som en elefant.
Citera
2021-09-25, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kokainrace i två dygn sen går man ner för landning med hasch och benso och sover sött som en elefant.
U know it!
Citera
2021-09-25, 22:03
Medlem
Läggdags?
Citera
2021-09-25, 22:32
Medlem
Jag är en sån som aldrig blir nöjd och därför havererade mitt liv totalt vilket ledde till att jag nu är helnykterist medans mina gamla vänner festar på än idag.

Otaliga gånger har man funnit sig själv tidig morgon medans alla polare sover. Man har kastat i sig allt som går och drogerna är slut, festen är sedan länge över.

Men inte fan är man nöjd. Ångest och tristess. Lyssnar på musik, kollar youtube. Försöker supa tills man däckar, men det händer liksom inget. Man spyr istället, ångesten blir mer påtaglig.
Allt känns värdelöst och tråkigt.

Brukade alltid sluta med en halv karta antipsykotiska och sömntabletter för att döda alla känslor helt.
Citera
2021-09-25, 23:11
Medlem
Snedlunds avatar
Citat:
Det är alltså holken som kommer fram när man är helt slut och bara vill sova?

Ja precis!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in