Riktig läskig jävel en ny "södermannen"
Jag är inte speciellt harig eller rädd av mig men tänk fan att vakna och så står det en karljävel och stirrar på dig, och när man som hon säger inte riktigt vet om det är en dröm eller inte.
Well attack är bästa försvar och jag vaknar ibland att jag lägger iväg en hård spark eller ett hårt slag på någon som är dum i en dröm, sparkade av en tå en gång.
Vore jag hon så skulle jag sätta notiser på dom där kamerorna hon har alternativt installera larm.