2021-09-25, 16:03
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
En rolig kommentar på en större tillställning var när bordsdamen intill mig ser en släkting till henne på avstånd och säger bara rakt ut till sin man "kolla X.X. han har blivit flintig" och garvar sedan rått. Då satt det där även en yngre flintig man intill vid bordet. Där och då sjönk stämningen helt och det blev en lång pinsam tystnad som varande länge länge. Killens tjej satt och stirrade argt på bordsdamen intill mig resten av den middagen.

Det där har hänt i min familj, men där en person säger "du var snyggare med hår, varför har du rakat av dig allt?"
Citera
2021-09-25, 16:24
Medlem
*Varför tycker människor så illa om negrer?*
Citera
2021-09-25, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Det där har hänt i min familj, men där en person säger "du var snyggare med hår, varför har du rakat av dig allt?"

Hahaha....du fan vad bra....
Citera
2021-09-25, 16:52
Medlem
"Jag har skrivit mer än 400 inlägg på Flashback på mindre än 1 månad."
Citera
2021-09-25, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Han den där Åkesson säger många obekväma sanningar, Britt-Marie kan du skicka potatisen?

Citat:
Ursprungligen postat av Manzikert
”Jag har blivit medlem av Sverigedemokraterna.”

Men är det verkligen så oacceptabelt idag att stödja SD?

Efter senaste året med Cementa, höjda elpriser, höjda drivmedelspriser och ökande kriminalitet och skjutningar så har sossar och miljöpartister tystnat helt överallt.

Idag kan man öppet säga att massinvandringen varit ett stort misslyckande utan att få sparken.
Citera
2021-09-25, 16:58
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
"Såg ni klippet med det senaste mexikanska tortyrmordet på Flashback igår - riktigt spännande faktiskt!?" frågar man glatt och entusiastisk och lassar in lite ärtor och potatis i munnen.
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2021-09-25 kl. 17:37.
Citera
2021-09-25, 17:03
Medlem
Var på en parmiddag där min då bästa kompis hade träffat en ny tjej och tagit med sig henne.

Redan efter första glaset vin drar hon en historia om hur hon fått ögoninfektion när hon fick en sats i ögat av sin förra pojkvän när hon sög av honom.

Min kompis sjönk bara ned i stolen med blicken i bordet och röda kinder....

Första gången jag träffade henne och det tog typ en kvart innan den kom...ja historien.... inte satsen...
Citera
2021-09-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Men är det verkligen så oacceptabelt idag att stödja SD?

Efter senaste året med Cementa, höjda elpriser, höjda drivmedelspriser och ökande kriminalitet och skjutningar så har sossar och miljöpartister tystnat helt överallt.

Idag kan man öppet säga att massinvandringen varit ett stort misslyckande utan att få sparken.
Det har du såklart rätt i men i vissa kretsar är det fortfarande laddat och lite tabu att prata positivt om SD
Citera
2021-09-25, 17:09
Medlem
En annan parmiddag där värdinnan drog fram ena patten ur blusen för att visa mig sin tatuering men innan sa hon "vill du se på musen" och ja hon hade en mus tatuerad på patten....

Hon var nykter, fin blues, pärlhalsband....ingen white trash...
Citera
2021-09-25, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
"Jag ni klippet med det senaste mexikanska tortyrmordet på Flashback igår - riktigt spännande faktiskt!?" frågar man glatt och entusiastisk och lassar in lite ärtor och potatis i munnen.

Fan jag är nog socialt handikappad....är en störd människa. Jag skulle fan kunna sagt det där..
Citera
2021-09-25, 17:12
Medlem
Eoppoyzs avatar
"Jag är ovaccinerad."
Citera
2021-09-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
"Jag är ovaccinerad."

Med fortsättningen om covid- och vaccinkonspirationer....

Varit med om..true story...blockerade idiotkvinnan i mobilen....ja du fy fan vilket folk det finns....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in