2021-09-23, 19:32
Medlem
Jag undrar om läsarna vet om det finns någon ny mobil med inbyggd telefonsvarare som på sony men bättre?
Citera
2021-09-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av complain
Jag undrar om läsarna vet om det finns någon ny mobil med inbyggd telefonsvarare som på sony men bättre?

Alla smarttelefoner har inbyggd telefonsvarare sedan 2007. Vad är det med just Sonys som du fastnat på? Vad för funktioner kan de ha som inte alla andra har? Att ha ett inspelat meddelande samt tillgång till dina missade samtal är väl allt man behöver?
Citera
2021-09-23, 21:28
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cellfort
Alla smarttelefoner har inbyggd telefonsvarare sedan 2007. Vad är det med just Sonys som du fastnat på? Vad för funktioner kan de ha som inte alla andra har? Att ha ett inspelat meddelande samt tillgång till dina missade samtal är väl allt man behöver?
Har de?
Citera
2021-09-23, 21:48
Medlem
I stort sett alla mobilabbonnemang har väl röstbrevlåda?
Citera
2021-09-24, 15:57
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complain
Vad tycker du är fel med Sonys funktion? Är nyfiken på om det finns bättre alternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
I stort sett alla mobilabbonnemang har väl röstbrevlåda?
Ja, men det är inte detta han frågar efter. Sonys Xperia har inbyggd svarare i telefonen, så du slipper använda en extern tjänst du måste ringa upp för att kolla av.
Citera
2021-10-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cellfort
svar här? ja jag hade en vanlig Xperia x och den hade inbyggd telefonsvarare men den hade inte alla nödvändiga funktioner, inte komplett som en från operatören, fördelen att man kan snabbt ändra inställning och behöver inte ringa operatören för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in