2021-09-22, 21:29
Medlem
Varför inte fråga din klan eller ditt gäng om hjälp?

(FB) Jag tillhör Ali Khan. Ställ frågor
(FB) Jag är gängkriminell, öppen för frågor

Misstänker annars att med ditt redan befintliga skuldbelopp att du skulle ha svårt att få till ett nytt blancolån på den summan.
Senast redigerad av pajas357 2021-09-22 kl. 21:33.
Citera
2021-09-22, 21:40
Medlem
Wajis avatar
Är det inte klaner så är det lån. Du har inget mer udda du behöver? Rymdskepp, tidsmaskin mm?

https://www.flashback.org/find_threa...?userid=772781
Citera
2021-09-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcornpopop
Nu vet du förmodligen ingenting om hur ekonomin är annat än att hen har lån, ännu mindre hur dessa betalas, varför inte komma med något relaterat till TS fråga istället för att vara så jävla dryg

nu frågar ju killen med 560.000 i lån om han kan låna mer pengar. bara att han ställer frågan gör ju att vi förstår att han inte har någon koll själv. om det är ett huslån eller liknande så är ju 560.000 ingenting att gråta över. banken skulle inte vägra honom om han skulle lägga om taket på huset tex.
Citera
2021-09-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
nu frågar ju killen med 560.000 i lån om han kan låna mer pengar. bara att han ställer frågan gör ju att vi förstår att han inte har någon koll själv. om det är ett huslån eller liknande så är ju 560.000 ingenting att gråta över. banken skulle inte vägra honom om han skulle lägga om taket på huset tex.

Varför inte bara upplysa och svara på frågan istället, sedan är det långt ifrån alla som har koll på
förfrågningar, creditscore och annat.

Sedan kan man fråga sig varför det enligt norm är helt ok ha ett huslån på flera miljoner + då ev lån på handpenningen i tron att det förevigt skulle vara en investering och att sedan köpa nya bilar och en massa andra onödiga prylar genom att låna upp på bostaden, detta ska ju också betalas.

Väldigt mycket pekpinnar åt alla håll när ett lån är ett lån.
Citera
2021-09-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcornpopop
Varför inte bara upplysa och svara på frågan istället, sedan är det långt ifrån alla som har koll på
förfrågningar, creditscore och annat.

Sedan kan man fråga sig varför det enligt norm är helt ok ha ett huslån på flera miljoner + då ev lån på handpenningen i tron att det förevigt skulle vara en investering och att sedan köpa nya bilar och en massa andra onödiga prylar genom att låna upp på bostaden, detta ska ju också betalas.

Väldigt mycket pekpinnar åt alla håll när ett lån är ett lån.

Snubben ställer frågan här om han kan låna 100k utan att ge mer information.
Fattar han inte mer än så håller jag med föregående talare - försök inte låna mer och lev på nudlar tills de andra lånen är borta.
Citera
2021-09-22, 23:10
Medlem
Scamps avatar
SMS lån är svar på din fråga.
Citera
2021-09-22, 23:42
Medlem
Du ska inte låna mer

En seriös bank kommer inte låna ut till dig. Det kommer vara de andra aktörerna som möjligtvis är villiga att ta risken på dig till ett jävligt högt pris

Du lär få en ränta som är över 10 % vilket innebär med din pissiga inkomst att du aldrig blir skuldfri.
Citera
2021-09-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
Hej!
Behöver ett nytt lån på ca 100k

Kan jag få igenom ett lån? Tjänar ca 300k om året.

Svårt att säga. Jobbar som lånehandläggare på ett större bolag. Oftast så går det att få nya lån via högriskbanker , men räntan kan bli väldigt hög.

Bankerna tittar på olika faktorer såsom anställning, din mängd UC, KALP (Kvar att leva på). En stor faktor är om dina lån är utspridda och vilken befintlig ränta du har på dessa lånen i dagsläget eftersom det påverkar din kreditvärdighet väldigt mycket. För att ”garanterat” få ett bud så bör du ha med en medsökande.
Citera
2021-09-23, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajas357
Varför inte fråga din klan eller ditt gäng om hjälp?

(FB) Jag tillhör Ali Khan. Ställ frågor
(FB) Jag är gängkriminell, öppen för frågor

Misstänker annars att med ditt redan befintliga skuldbelopp att du skulle ha svårt att få till ett nytt blancolån på den summan.

Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Är det inte klaner så är det lån. Du har inget mer udda du behöver? Rymdskepp, tidsmaskin mm?

https://www.flashback.org/find_threa...?userid=772781

Flera borde göra som ni så får trollet mindre föda.
Citera
2021-09-23, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
Hej!
Behöver ett nytt lån på ca 100k

Kan jag få igenom ett lån? Tjänar ca 300k om året.
Spelproblem?
Citera
2021-09-23, 07:00
Medlem
Duerfs avatar
Du kan få låna mer pengar enbart om de som skall låna ut pengarna är väldigt dåliga på sitt arbete.
Citera
2021-09-23, 09:40
Medlem
Kommer vi se dig i LYxfällan inom sinom tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in