2021-12-10, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erramax
det vill jag inte kommentera om.
vad jag ser iallafall utifrån är att många personer har fått sina liv blottade när dom inte gjort nå fel.
folk som haft personliga agg mot dessa har blottat deras liv, deras företag, deras familj. kolla bara i den andra tråden, de har gått från några personer som mördat en stackars kvinna till att vinkla det till klubben för att dom haft någon relation till personerna och därav blottar man allt om dom, deras ekonomi, deras familj BARA föra att förstöra

Okej respekterar det. Hempafingrar nämnde i början av denna tråd att han skydda en kvinna som pressades på pengar gäller de samma kvinna som i din beskrivning?
Citera
2021-12-10, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneV
Okej respekterar det. Hempafingrar nämnde i början av denna tråd att han skydda en kvinna som pressades på pengar gäller de samma kvinna som i din beskrivning?

det har ALDRIG pressat nån kvinna på pengar, de går emot deras bild. hempafingrar är också en som inte vet ett dugg och har ett personligt agg mot dom.
Citera
2021-12-10, 01:22
Medlem
Citat:
jaså? nu är jag inte han men jag är en som känner honom och vet att det du säger är så mycket hästskit.
de du och dom andra nya användaren inte nämner är kanske att hela händelsen hände för att hans sambo träffade en annan kille i 6 månader samtidigt som dom var med varandra, och när dom separera så gick hon i en ny relation med den nya killen efter någon dag och då kommer det fram att hon varit med båda i 6 månader. jag tror nog dom FLESTA hade haft en slags reaktion om din partner var med någon annan och du får veta det, sen säger jag inte det är lätt men vi är alla människor. inte nog med det så attackerar hans vänner hans dotters mamma, förstörde hennes egendom, han försöker få stopp på det hela och hamnar i konflikt med sina vänner pga att han ville få folk att låta hans dotters mamma vara i fred.

notera att detta är två olika händelser, konflikten med sina vänner hände ungefär ett halvår efter det som tidningartikeln skriver, dom har inget med varandra att göra.

Så det är alltså exet samt hans vänners fel att han hotade denne kille i artikeln?
Citera
2021-12-10, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putgi
Så det är alltså exet samt hans vänners fel att han hotade denne kille i artikeln?

hans vänner har inget med denna händelse att göra. de är två olika händelser som folk blandar ihop i denna tråd. endast varför han ''hota'' denna kille var för att hans sambo varit med båda samtidigt och han helt enkelt inte visste att den killen inte heller visste om något, han var lika oskyldig i det hela.
Citera
2021-12-10, 01:26
Medlem
det enda jag ville göra var att skriva i tråden för att folk ska förstå att A är inte omtyckt av många. Så mycket skit har skrivits som inte stämmer och mycket kommer fortsätta skrivas. Som jag beskrev så reagerade han och hota BO via ett samtal pga det jag skrev tidigare. det han gjorde var inte heller "rätt" och han nog dåligt samvete redan som det är för att han skrämde killen. han har på senare tid försökt få ordning på sitt liv. men det finns fortfarande idioter som vill honom illa vilket man ser här i tråden. detta var sista inlägget från mig. ville bara förklara så folk får veta båda sidorna av myntet. Ha det!
Citera
2021-12-10, 01:31
Medlem
Citat:
hans vänner har inget med denna händelse att göra. de är två olika händelser som folk blandar ihop i denna tråd. endast varför han ''hota'' denna kille var för att hans sambo varit med båda samtidigt och han helt enkelt inte visste att den killen inte heller visste om något, han var lika oskyldig i det hela.

Då blir ju detta citat taget ur artikeln väldigt intressant…
”Hur tänkte du när du gick till en hells angels medlems ex?”
Senast redigerad av Putgi 2021-12-10 kl. 01:35.
Citera
2021-12-10, 01:35
Medlem
Citat:
det enda jag ville göra var att skriva i tråden för att folk ska förstå att A är inte omtyckt av många. Så mycket skit har skrivits som inte stämmer och mycket kommer fortsätta skrivas. Som jag beskrev så reagerade han och hota BO via ett samtal pga det jag skrev tidigare. det han gjorde var inte heller "rätt" och han nog dåligt samvete redan som det är för att han skrämde killen. han har på senare tid försökt få ordning på sitt liv. men det finns fortfarande idioter som vill honom illa vilket man ser här i tråden. detta var sista inlägget från mig. ville bara förklara så folk får veta båda sidorna av myntet. Ha det!

Först var det k*kar i någons mamma och spott på gravar men trevligt av dig att avsluta på detta vis.
Citera
2021-12-16, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putgi
Du som verkar ha nära till färsk info
Är A kvar i luleå? ÄR det möjligt bo kvar i samma stad om man åkt ut i bad standing? Är det förbjudet träffa ex till medlemmar?

Sist jag hörde var han kvar i luleå. Jag har ingen koll på hur deras regler funkar men om man tänker på hur hells angels framställs känns det konstigt att man ska kunna vara kvar. Om man tänker på tidigare medlemmar som blivit utkastade Nikkanen, gojjan, grönberg mm dessa har stuckit från stan och hållt låg profil efter att de blev utkastad.
Tror inte det är en lag klubben har utan var nog bara något en svartsjuk man som tyckte sig ha rätt till att äga sitt ex
Senast redigerad av Krabbmix 2021-12-16 kl. 19:08.
Citera
2021-12-22, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbmix
Sist jag hörde var han kvar i luleå. Jag har ingen koll på hur deras regler funkar men om man tänker på hur hells angels framställs känns det konstigt att man ska kunna vara kvar. Om man tänker på tidigare medlemmar som blivit utkastade Nikkanen, gojjan, grönberg mm dessa har stuckit från stan och hållt låg profil efter att de blev utkastad.
Tror inte det är en lag klubben har utan var nog bara något en svartsjuk man som tyckte sig ha rätt till att äga sitt ex

Det är ju intressant.
Kan de vara så att de är rädd för helgonet då? Visste du mer gällande att han hotat ha?
Vad har du att säga om ”erramax” uttalanden?
Citera
2022-02-08, 20:44
Medlem
är detta om samma person? https://kuriren.nu/bli-prenumerant/artikel/r08n140j Låst artikel om någon vill dela med sig
Citera
2023-06-30, 11:13
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweiss
Ja vad gör han nu? Är han i bad standing eller out? Och varför har Jonny Nilsson gått ur ha?
Jag har träffat Johnny några gånger, väldigt trevlig kille. Han bjöd mig på röka och han har verkligen humor. Han sa bland annat om han raggar på en tjej som har en pojkvän, så gör det inget. Han är inte svartsjuk av sig.
Jag tror nog inte att det var något allvarligt som fick Johnny att lämna HA.
Läste idag i NSD om en f.d medlem som begått stölder från både ICA och COOP, finns det någon koppling till TS?
Citera
2023-06-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L1VSLEDA
Jag har träffat Johnny några gånger, väldigt trevlig kille. Han bjöd mig på röka och han har verkligen humor. Han sa bland annat om han raggar på en tjej som har en pojkvän, så gör det inget. Han är inte svartsjuk av sig.
Jag tror nog inte att det var något allvarligt som fick Johnny att lämna HA.
Läste idag i NSD om en f.d medlem som begått stölder från både ICA och COOP, finns det någon koppling till TS?
Trevlig kanske men har gjort många saker som inte många tycker är varken trevligt eller ger status som kriminell eller icke kriminell. Många benzo blandas med alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in