2021-09-21, 22:28
Medlem
Har hört om en kvinnlig boendestödjare som hade sex med sin brukare i cirka 4-5 år. Kvinnan var närmare 50 år när relationen inleddes och brukaren, killen var typ 27 eller nåt. Han var psykiskt sjuk. För det första undrar ju jag hur i helvete boendestödjaren tänkte ( hon var dessutom gift med två barn i sin brukares ålder ). För det andra blir jag faktiskt nyfiken på om hon fick nåt straff när det uppdagades. Har försökt hitta info om eventuellt straff i såna här ärenden men har inte sett nåt. Vad tror ni att hon fick för straff?
Citera
2021-09-21, 22:30
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extendedhuman
Har hört om en kvinnlig boendestödjare som hade sex med sin brukare i cirka 4-5 år. Kvinnan var närmare 50 år när relationen inleddes och brukaren, killen var typ 27 eller nåt. Han var psykiskt sjuk. För det första undrar ju jag hur i helvete boendestödjaren tänkte ( hon var dessutom gift med två barn i sin brukares ålder ). För det andra blir jag faktiskt nyfiken på om hon fick nåt straff när det uppdagades. Har försökt hitta info om eventuellt straff i såna här ärenden men har inte sett nåt. Vad tror ni att hon fick för straff?

Jag skulle gissa på att hon i vart fall blev uppsagd.
Har du någon länk?
Citera
2021-09-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Jag skulle gissa på att hon i vart fall blev uppsagd.
Har du någon länk?
Tyvärr ingen länk. Det var ett bra tag sedan jag hörde om detta och det stod kanske nåt om det i tidningen när det var aktuellt. Men jag har inte hittat nåt, inte än iaf.
Citera
2021-09-21, 22:38
Medlem
Citat:
Tyvärr ingen länk. Det var ett bra tag sedan jag hörde om detta och det stod kanske nåt om det i tidningen när det var aktuellt. Men jag har inte hittat nåt, inte än iaf.

Okey, var ska detta ha hänt?
Citera
2021-09-21, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Okey, var ska detta ha hänt?
I Bollnäs.
Citera
2021-09-21, 22:42
Avslutad
Usch hemskt att höra:/ hoppas hon för fängelse .
Citera
2021-09-21, 22:42
Medlem
Citat:
I Bollnäs.

Ok. Hur som helt kan du nog utgå ifrån att boendestödjaren nu mera jobbar med något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in