2021-09-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werkstadt
Inte frågat ännu, åldern är 40+
Är hon ofta borta på kvällarna, åker på kurs och sover över hos väninnor?
Citera
2021-09-22, 09:06
Medlem
Snabbsökning på fass:
"Primolut-Nor används för att korrigera blödningsmönstret i menstruationscykeln såsom stora blödningar, oregelbundna eller uteblivna blödningar (amenorré), för att skjuta upp menstruationen eller lindra besvär som kan uppträda före menstruationen, s.k. PMS, premenstruella besvär. Primolut-Nor används också i behandlingen av endometrios, dvs. då livmoderslemhinna återfinns utanför livmodern."

Kan lika gärna vara för att få ordning på menstruationen, i hennes ålder börjar det ofta strula till sig inför klimakteriet, kan också vara för att hon har problem med menstruationen och vill hinna få till någon mer unge?
Brukar hon ha mycket besvär av mensen/svår pms?
Citera
2021-09-22, 10:17
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Jo jag misstänker att hon är otrogen.

Har du problem med potensen?
Citera
2021-09-22, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är hon ofta borta på kvällarna, åker på kurs och sover över hos väninnor?
Ja hon har varit borta väldigt mycket på sistonde.
Citera
2021-09-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifedontlivehere
Snabbsökning på fass:
"Primolut-Nor används för att korrigera blödningsmönstret i menstruationscykeln såsom stora blödningar, oregelbundna eller uteblivna blödningar (amenorré), för att skjuta upp menstruationen eller lindra besvär som kan uppträda före menstruationen, s.k. PMS, premenstruella besvär. Primolut-Nor används också i behandlingen av endometrios, dvs. då livmoderslemhinna återfinns utanför livmodern."

Kan lika gärna vara för att få ordning på menstruationen, i hennes ålder börjar det ofta strula till sig inför klimakteriet, kan också vara för att hon har problem med menstruationen och vill hinna få till någon mer unge?
Brukar hon ha mycket besvär av mensen/svår pms?

Nej inga svåra besvär av sin menstruation. Jaha så hon kanske planerar att bli gravid på vår nästa lediga weekend tillsammans kanske....😱
Citera
2021-09-22, 10:57
Medlem
Ätit tre av dessa tabletter ser jag nu. Får se hur det blir på vår weekend tillsammans 🤔
Citera
2021-09-22, 11:31
Medlem
Citat:
Ätit tre av dessa tabletter ser jag nu. Får se hur det blir på vår weekend tillsammans 🤔

Weekend?

Om ni ska ut och resa tillsammans, så är det nog så att hon inte vill ha mens under resan då detta kan vara väldigt jobbigt. Primolut ska kvinnan börja med två veckor innan mens, bara så du vet.
Citera
2021-09-22, 13:02
Medlem
Citat:
Såg att min fru börjat äta primolut, medicin som skjuter upp menstruationen. Vad kan syftet vara? spekulera fritt 😃

Det är många som fått extrem menstruation av covidvaccinen, samt av att bara vara i närheten av vaccinerade. Detta pga vaccinens smittsamma natur. Är du eller din fru vaccinerade?
Citera
2021-09-22, 14:46
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Har du tagit reda på om hon vänstrar än?
Citera
2021-09-22, 15:28
Medlem
Citat:
Nej inga svåra besvär av sin menstruation. Jaha så hon kanske planerar att bli gravid på vår nästa lediga weekend tillsammans kanske....😱

Hon vill säkert vara mensfri om ni ska på någon gemensam weekend hörrudu
Citera
2021-09-22, 15:36
Medlem
PerniWhas avatar
Fortfarande är det väl enklast att bara fråga hemma i stället för här?
Citera
2021-09-22, 16:16
Medlem
Kalle81s avatar
Samma min fru åt det där skiljde sig kort efteråt. Sen träffade jag en ny fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in