Citat:

Det är en klassiker, det har nog hänt de flesta vaxxade vid det här laget. Men ni får nog skylla er själva. ” "The sheep spends its entire life fearing the wolf only to be eaten by the shepherd."
För att anknyta till TS, hur mycket av förvirringen kan tillskrivas vaccinerna och hur mycket kan tillskrivas de förvirrade och polariserade tiderna i övrigt? Jag tror inte bara att det är vaccinerna som spökar. Även den förvridna samtiden bidrar nog till zombiefieringen.

För att anknyta till TS, hur mycket av förvirringen kan tillskrivas vaccinerna och hur mycket kan tillskrivas de förvirrade och polariserade tiderna i övrigt? Jag tror inte bara att det är vaccinerna som spökar. Även den förvridna samtiden bidrar nog till zombiefieringen.
Helt klart är det virriga, förvridna tider sedan länge, men nu med överväxel. Klart är dock att injektionerna har en myriad av väldigt negativa effekter, både på de som låtit sig injiceras, men även på de som vistas kring injicerade.
	Citat:

Tiden vi lever i är konstig på många sätt.
Dels har vi skrämselkampanjen som lett till att stora delar av världens befolkning låtit sig injiceras med ett biologiskt vapen.
Sedan har vi även ett " grand solar minimum" att vänta de närmsta åren, vilket kommer leda till att det blir svårt att odla mat, pga frostnätter på somrarna = svält.
Eventuellt har vi även en polflipp att vänta, dvs nord- och sydpolen byter plats. Under en tid kommer vi därför sannolikt ha ett väldigt mycket svagare magnetfält.
Ett svagare magnetfält leder till ökad grymhet, med bland annat kannibalism.
https://thetruthiswhere.wordpress.co...magnetosphere/
Vissa vill påskina att el-iterna med dessa grafenoxidinjektioner vill skydda oss mot effekterna av det försvagade magnetfältet. Själv köper jag inte den vinkeln, eftersom det för mig verkar allt för uppenbart att injektionerna främst handlar om depopulation.