• 1
  • 2
2021-09-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Det är en klassiker, det har nog hänt de flesta vaxxade vid det här laget. Men ni får nog skylla er själva. ” "The sheep spends its entire life fearing the wolf only to be eaten by the shepherd."

För att anknyta till TS, hur mycket av förvirringen kan tillskrivas vaccinerna och hur mycket kan tillskrivas de förvirrade och polariserade tiderna i övrigt? Jag tror inte bara att det är vaccinerna som spökar. Även den förvridna samtiden bidrar nog till zombiefieringen.

Helt klart är det virriga, förvridna tider sedan länge, men nu med överväxel. Klart är dock att injektionerna har en myriad av väldigt negativa effekter, både på de som låtit sig injiceras, men även på de som vistas kring injicerade.

Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Verkar ju vara konstiga massmord just nu, där mammor dödar hela sina familjer även männen...
Något kan vara på g här..

Tiden vi lever i är konstig på många sätt.
Dels har vi skrämselkampanjen som lett till att stora delar av världens befolkning låtit sig injiceras med ett biologiskt vapen.

Sedan har vi även ett " grand solar minimum" att vänta de närmsta åren, vilket kommer leda till att det blir svårt att odla mat, pga frostnätter på somrarna = svält.

Eventuellt har vi även en polflipp att vänta, dvs nord- och sydpolen byter plats. Under en tid kommer vi därför sannolikt ha ett väldigt mycket svagare magnetfält.
Ett svagare magnetfält leder till ökad grymhet, med bland annat kannibalism.

https://thetruthiswhere.wordpress.co...magnetosphere/

Vissa vill påskina att el-iterna med dessa grafenoxidinjektioner vill skydda oss mot effekterna av det försvagade magnetfältet. Själv köper jag inte den vinkeln, eftersom det för mig verkar allt för uppenbart att injektionerna främst handlar om depopulation.
Citera
2021-09-27, 22:05
Medlem
Fyller på med lite anekdoter.

https://ibb.co/6mSK6tV
https://i.ibb.co/qd8HbgX/deer5.png

Exempel på observationer:

ett ökande antal ambulanser. Från 1-2 i månaden, till 10 om dagen.

20-åring som fått alzheimersymtom efter vaxx.

Bårhuspersonal som fått en oerhört mycket större arbetsbörda, och funderar på att sluta. Många förtvivlade anhöriga som undrar om det är vaxxet som tagit av daga deras närstående.
Citera
2021-09-27, 22:28
Hur många sjukdomar finns det i världen?, hur många läkemedel finns det i världen? Är vaccinerna testad mot alla dessa scenarion? Skulle inte tro det!
Citera
2021-09-27, 23:31
Medlem
10Antivaxerss avatar
Storbritannien hade 20% överdödlighet i Juli/Augusti av andra anledningar än viruset(kan vara vaccinen), det trappas upp nu. Ska bli intressant att se hur det ser ut i slutet av denna månad(September)
Citera
2021-09-28, 10:57
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Storbritannien hade 20% överdödlighet i Juli/Augusti av andra anledningar än viruset(kan vara vaccinen), det trappas upp nu. Ska bli intressant att se hur det ser ut i slutet av denna månad(September)
Jo, och den låg 100% över det normala i maj 2020.

Är den här tråden ens riktig? Vad kul det kommer att bli att återkomma om en månad hit och bevisa att ni har fel. (längtar)
Citera
2021-09-28, 13:09
Medlem
citymormors avatar
Intressant, älskar en bra foliehattsteori, det vore ganska fint att leva sista delen av sitt liv i en kaosvärld.
Plundra, cabba en Volvo kombi med vinkelslip, all in mad max kannibal.

Hoppas hoppas!
Citera
2021-10-03, 13:02
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Nu är september över, har ni märkt någon skillnad?

Inte jag iaf.
Citera
2021-10-26, 21:13
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DynamoBeirut
Nu är september över, har ni märkt någon skillnad?

Inte jag iaf.

När jag stod och väntade i kön till kassan på ICA så var det en man som såg normal ut i övrigt förutom det faktum att han inte verkade fatta hur man betalar med kort. Kassörskan fick typ hjälpa honom och säga åt honom att slå in koden och tryck där osv.

Ett möjligt anekdotiskt bevis för att vaccinet är ett fördummande tankekontrollsgift. Men ändå lite vagt. Någon mer som märkt något? Bilolyckor?
Citera
2021-10-27, 07:52
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Jo, och den låg 100% över det normala i maj 2020.

Är den här tråden ens riktig? Vad kul det kommer att bli att återkomma om en månad hit och bevisa att ni har fel. (längtar)
Hej på er. Jag återkommer också här , nästan en månad senare som utlovat och märker ingen skillnad alls. Adjö idioter.
Citera
2021-10-27, 08:20
Medlem
I UK har samtal till larmcentralen ökat markant sista tiden, media mörkar men läkare ,poliser sjuksystrar twittrar om sanningen

Citat:
He said the emergency services system’s call-outs went from circa 3500 per day to 8400 per day of late.

He sees it as fully vaccine-driven and is despairing that colleagues, police, doctors, etc, aren’t registering it.

https://therealslog.com/2021/10/20/o...-uk-is-a-joke/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in