2021-09-21, 15:07
Medlem
Hej! Jag vet att det här kanske låter sjukt men jag behöver snabba pengar och har nu bestämt mig för att jag vill sälja min kropp. Jag älskar sex så varför inte lika bra ta betalt för det.

Men jag undrar vart man vänder sig för att sälja sin kropp? Antingen fysiskt eller bara genom bilder.

Jag är en kvinna.
Citera
2021-09-21, 15:13
Medlem
Haajibs avatar
Enklaste och snabbaste, med störst utbud av betalande kunder är nog onlyfans, innan de ändrar sin policy.
Citera
2021-09-21, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hrje
Hej! Jag vet att det här kanske låter sjukt men jag behöver snabba pengar och har nu bestämt mig för att jag vill sälja min kropp. Jag älskar sex så varför inte lika bra ta betalt för det.

Men jag undrar vart man vänder sig för att sälja sin kropp? Antingen fysiskt eller bara genom bilder.

Jag är en kvinna.

Jag är marsian, ser ut som "kom och hjälp mig att dö", otvättad och lyktar som en kloakbrunn.

Vill du fortfarande sälja din kropp?
Citera
2021-09-21, 19:33
Medlem
rikastistorstans avatar
Du lägger ut en annons på en sida för fnask. Var gärna tydlig med vilka priser och vad du kan tänka dig att göra. Skriv gärna ålder också. Kanske en trevlig bild? Antingen lägger du ut ditt telefonnummer eller så skaffar du KIK och tar emot dina kunder den vägen. Många som bara vill flukta via KIK dock.
Lycka till!
Citera
2021-09-21, 19:38
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrje

Jag är en kvinna.

Då är Sverige rätt land för dig. Här får du sälja sex, men INTE köpa sex. Du gör som alla andra, och placerar dig på något av Hotellen. När du ser en man i slips som verkar ha pengar, går du fram och erbjuder dina tjänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in