Citat:
Ursprungligen postat av
--cory
Det är ju DU som skriver att arrogans är självsäkerhet. JAG har ALDRIG sagt det, utan du vrider på det jag säger och lägger in din egna felaktiga tolkning i mina påståenden.
Varför skulle självförtroende kunna likställas med arrogans? Hur har du fått för dig det? Du har för snäv syn på saker och för kort livserfarenhet för att veta verkar det som.
Jag har inte fel om nice guys, jag har rätt om dem. Vad har du för verklig relationserfarenhet för att backa upp det du säger?
Ja de är rädda att förlora kvinnorna men istället för att möta rädslan i sig och tänka "hon får ta mig som jag är" AGERAR de ut rädslan och börjar fejka, trycka undan sig själv, manipulera och simpa för henne och sånt känner kvinnor av intuitivt.
Jag skrev att män med arrogans klarar kvinnors shittest för att dom är självsäkra på hur spelet fungerar. Då skriver du att kvinnor inte gillar män som är arroganta. Vilket är det dummaste jag har hört i hela mitt liv. Det är som att jag ska säga att jorden är platt.
Det är du som blandar ihop självförtroende med arrogans. Lär dig ordens innebörd innan du uttalar dig!
Du har helt fel om nice guys, det är fakta. Eller så har du bristande erfarenhet av relationer och förhållanden. Jag är man så jag vet vad jag snackar om, tillskillnad från dig som är av det motsatta könet.
Som sagt killar och män där ute, det hon skriver är ingenting att lära sig av, det hon föröker göra är att manipulera er! Gå ut och skaffa er erfarenhet från kvinnor så får ni se hur dom fungerar.
Det är så tjejer och kvinnor fungerar naturliga manipulerare.