• 1
  • 2
2021-09-21, 06:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meh-mah
Är väldigt lätt att svartlista plånböcker som har kopplingar till sidor som fs, då plånböckerna återanvänds flera gånger med en väldigt udda transaktionshistorik.

Om du kopierar insättningsadresse från fs & googlar så är den förmodligen använd 20 gånger om. Finns dessutom hemsidor som flaggar såna plånböcker som är tillgängliga för vem som helst.
Orutinerat av FS-säljarna att inte skapa nya adresser
Citera
2021-09-21, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Orutinerat av FS-säljarna att inte skapa nya adresser

Haha, det är inte FS försäljarnas plånböcker som återanvänds, det är alla insättningsadresser som återanvänds på FS, exempelvis nu när jag loggade in för första gången på 7 månader så kollade jag upp min insättningsadress på blockchain. bara för att märka att den hade 9 transaktioner inom en kort period nån gång i juni! En adress jag aldrig sett eller använt förr.

Kollade dessutom upp den adressen jag skickade in btc på sist när jag handlade, den adressen hade 24 transaktioner utöver den enda jag gjort till den adressen.

Hoppas du förstår vad jag menar nu :P Fs system är iaf riktigt ostabilt så sätt, jag har vänner som blivit av med sina Localbitcoins konton & dylikt för att dom kunnat se att de skeppats till flugsvamp trots att dom varje gång har genererat en ny adress utan transaktionhistorik, sen har den plånboken fått ta emot 20-30 transaktioner under samma dag, EFTER att dom gjort den första transaktionen.
Senast redigerad av meh-mah 2021-09-21 kl. 12:35.
Citera
2021-09-21, 17:50
Medlem
Citat:
Haha, det är inte FS försäljarnas plånböcker som återanvänds, det är alla insättningsadresser som återanvänds på FS, exempelvis nu när jag loggade in för första gången på 7 månader så kollade jag upp min insättningsadress på blockchain. bara för att märka att den hade 9 transaktioner inom en kort period nån gång i juni! En adress jag aldrig sett eller använt förr.

Kollade dessutom upp den adressen jag skickade in btc på sist när jag handlade, den adressen hade 24 transaktioner utöver den enda jag gjort till den adressen.

Hoppas du förstår vad jag menar nu :P Fs system är iaf riktigt ostabilt så sätt, jag har vänner som blivit av med sina Localbitcoins konton & dylikt för att dom kunnat se att de skeppats till flugsvamp trots att dom varje gång har genererat en ny adress utan transaktionhistorik, sen har den plånboken fått ta emot 20-30 transaktioner under samma dag, EFTER att dom gjort den första transaktionen.

Hej.
De verkar som du har koll.
Jag har inte uppdaterat min adress på fs på nästan 1 år ^^
Ska jag göra det inför alla köp?
MVH M
Citera
2021-09-21, 18:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:

Jag förstår vad du menar och kan inte säga att jag har några motbevis men det måste ju ändå finnas någon snut på andra sidan som kan se exakt vilka adresser som använts för knark.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in