2021-09-19, 22:25
Avslutad
Vilka är de föräldrar som låter sin bäbis i många fall väldigt nyfödda vara med i en filmproduktion? Hållas av andra?

Vilken typ av människa gör detta?

Allt för pengarna eller vad?

Inser att detta nog är i fel forumdel.. Kan admin skicka mig rätt?
Citera
2021-09-19, 22:28
Medlem
badsaltads avatar
Många gånger är det väl någon slags babyrobot för att slippa detta
Citera
2021-09-19, 22:28
Avslutad
Skulle tippa på att de (föräldrarna) många gånger är skådisar själva eller är bekanta med regissören. Så mycket skada kan knappast en bebis i dagens läge lida av att vara med i en film...
Citera
2021-09-19, 22:29
Bannlyst
Bebisen får väl skrika om han misstyker
Citera
2021-09-19, 22:30
Medlem
Vem vill inte ha tusentals dollar för att låna ut sin bebis i några timmar. Du får betalt för att ha barnvakt. Jag hade lånat ut min till alla filmer som behövde en.
Citera
2021-09-19, 22:31
Avslutad
https://youtu.be/w9_4ALl3uuI

Får mig att tänka på denna. Vissa föräldrar verkar sakna spärrar när det kommer att få sina barn castade.

Från filmen Brüno med Sacha baron cohen
Citera
2021-09-19, 22:34
Medlem
TheJackets avatar
Med tanke på hur mycket pedofiler det finns i Hollywood så är det väl föräldrar som är okej med att sälja sitt barn för pengar
Citera
2021-09-19, 23:00
Medlem
franges avatar
Hur ofta är det "väldigt nyfödda" barn i filmer? Fan, i 19 av 20 fall så ser ju ungen ut att vara åtminstone 2 år gammal när den skall vara precis förlöst.
Citera
2021-09-19, 23:36
Medlem
Ofta brukar tvillingar dela på en roll, så om en är på dåligt humör kan de byta till den andra ungen. Hur man som förälder kan gå med på detta kan jag dock inte svara på. Förmodar att man lockas av att få vara med på en filminspelning.
Citera
2021-09-20, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Vilka är de föräldrar som låter sin bäbis i många fall väldigt nyfödda vara med i en filmproduktion? Hållas av andra?

Vilken typ av människa gör detta?

Allt för pengarna eller vad?

Inser att detta nog är i fel forumdel.. Kan admin skicka mig rätt?
Det är väl ingen fara om någon annan håller ens baby ett tag för någon filmscen.
Citera
2021-09-24, 02:13
Medlem
EggBoxJuans avatar
Det är ju inte så att föräldrar bara dumpar av sina bebisar vid en filmstudio när de kör till jobbet.
Ofta är det ju anhöriga eller crew som får med sina barn i produktionerna.
I ett av kommentatorspåren till Breaking Bad pratas det om detta, det är extremt hårda bestämmelser om hur bebisar får lov att användas.
Väldigt korta tider vilket gjorde att de hade flera bebisar på plats varje dag.
Citera
2021-10-20, 18:20
Medlem
venomjams avatar
Det finns en scen i American Sniper som blev hånad för att Bradley Cooper håller ett spädbarn som uppenbarligen är en docka.

https://m.youtube.com/watch?v=TKrG_6JFlhA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in