2021-09-19, 16:30
Medlem
Farbaute666s avatar
Du har inte särskilt bra självförtroende, va?
2021-09-19, 16:31
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleP
Jag har så länge jag kan minnas hatat Skellefteå. Jag hatar vägarna, arkitekturen, stadskärnan, Järnvägsgrillen, Skellefteå AIK, dialekten, inaveln och lukten. Jag tror att jag hatar allt med den stan. Detta tror jag att jag delar med många norrlänningar. Detta välgrundade hat. Sedan jag var liten har jag alltid spottat över axeln när jag kört igenom denna genomfartsstad/by. Hatet ligger liksom i ryggmärken.

För någon månad sedan träffade jag en tjej via Tinder. Hon har alla de där egenskaperna som jag så länge har sökt: snygg, inte smartare än mig och tjänar mindre än mig. Vi har hängt ett par gånger och jag känner att hon kan vara the shit. Men det finns ett problem. Hon kommer från Skellefteå och hon är stolt över det. Detta kom givetvis inte fram förrän nyligen. Hon pratar om att ta med mig på hockeymatcher och äta Carlskrove. Hon verkar vilja bli tillsammans och pratar om att träffa familjen.

Vad fan ska jag göra? Ska jag dumpa henne pga ursprung eller ska jag köra på och ljuga för familj och bekanta om att hon kommer från Luleå? Kommer det att hålla i längden? Annars känns det ovärt att smutsa ner mitt rykte.

Lösningen är att dumpa henne och bli incel. Låter som att det skulle passa din personlighet.
2021-09-19, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberVillain
Snacka om ängslig snubbe om tjejen måste ha lägre lön och intelligens. Dunning Kruger gör nog att du ändå inte kan avgöra om tjejen är smartare än dig

Tillräckligt mycket Dunning Kruger och alla man möter har lägre IQ, oändligt med möjligheter mao .
2021-09-19, 16:38
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Hur blir man incel av att dumpa sin partner? Att vara den som dumpar är ju en ytterst frivillig handling. Incel handlar om ofrivilligt celibat.

TS kommer såklart tycka att det var hennes fel, därav incel.
2021-09-19, 17:00
Medlem
Skulle tro att hon kommer att dumpa dig, Skellefteåbor är smarta och inget inavel. Dessutom ett fantastiskt hockeylag och en fin stad. Hoppas hon hittar något bättre en ett as som du. Väx upp
2021-09-19, 17:24
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag har så länge jag kan minnas hatat Skellefteå. Jag hatar vägarna, arkitekturen, stadskärnan, Järnvägsgrillen, Skellefteå AIK, dialekten, inaveln och lukten. Jag tror att jag hatar allt med den stan. Detta tror jag att jag delar med många norrlänningar. Detta välgrundade hat. Sedan jag var liten har jag alltid spottat över axeln när jag kört igenom denna genomfartsstad/by. Hatet ligger liksom i ryggmärken.

För någon månad sedan träffade jag en tjej via Tinder. Hon har alla de där egenskaperna som jag så länge har sökt: snygg, inte smartare än mig och tjänar mindre än mig. Vi har hängt ett par gånger och jag känner att hon kan vara the shit. Men det finns ett problem. Hon kommer från Skellefteå och hon är stolt över det. Detta kom givetvis inte fram förrän nyligen. Hon pratar om att ta med mig på hockeymatcher och äta Carlskrove. Hon verkar vilja bli tillsammans och pratar om att träffa familjen.

Vad fan ska jag göra? Ska jag dumpa henne pga ursprung eller ska jag köra på och ljuga för familj och bekanta om att hon kommer från Luleå? Kommer det att hålla i längden? Annars känns det ovärt att smutsa ner mitt rykte.

Världen är större än byn du kommer ifrån, men knulla kusinerna/syskon du, så får hon träffa en kille som gör som han vill och skiter i vad vänner säger
2021-09-19, 17:44
Medlem
Scamps avatar
Kolla även så hon inte har sex fingrar!
2021-09-19, 17:52
Medlem
Jag tycker du ska ge det en chans. Rätt var det är så kanske det aldrig dyker upp igen. Just saying.

Citat:
Ursprungligen postat av Paatience
Hör du inte hur dumt det låter?! Dumpa såklart!

Ska komma från en tölp som lyssnar på Guns N Roses.
2021-09-19, 17:54
Medlem
EtikHaexans avatar
Är hon inbiten Skelleftebo? Stolt över att att komma från hålan så att säga? Annars kanske du kan få henne att glömma sitt ursprung? Lämna familj och vänner bakom sig. Utvecklas och bli något. Har du frågat?
2021-09-19, 17:56
Medlem
OlePs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melmium
Dumpa! Jag hade aldrig kunnat dejta en Djurgårdare, jag vet hur du känner :P

Ja, alltså det jobbigaste är den här sociala biten. Skönt att någon fattar. Jag vet att min familj och mina vänner inte kommer att acceptera henne. Kanske t.o.m. sluta umgås med mig. Jag tror fan man ska vara försiktig.
2021-09-19, 17:59
Medlem
OlePs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Är hon inbiten Skelleftebo? Stolt över att att komma från hålan så att säga? Annars kanske du kan få henne att glömma sitt ursprung? Lämna familj och vänner bakom sig. Utvecklas och bli något. Har du frågat?

Jag har inte frågat. Hur tar man upp det på ett vuxet sätt? Risken är ju att hon inte fattar hur illa det är. Hon blev typ inte glad när berömde henne för att hon inte hade en sån utpräglad dialekt.
2021-09-19, 18:01
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Jag har inte frågat. Hur tar man upp det på ett vuxet sätt? Risken är ju att hon inte fattar hur illa det är. Hon blev typ inte glad när berömde henne för att hon inte hade en sån utpräglad dialekt.
Jag tror det bästa är att du lägger korten på bordet. Förklarar hur du känner. Både för henne och hennes ursprung. Säg att du gillar henne men har svårt för hennes ursprung. Då kanske hon inser att hon måste distansera sig från Skellefteå för att rädda relationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in