2006-06-22, 12:57
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capibara
Köp det som passar din kroppsbyggnad. Jag köpte emilio från MQ, de satt hundra gånger bättre än lyle & scott, Peak, Lacoste eller något annat.

Det finns inget fulare än folk i märkeskläder som sitter fel. Då ser det ut som att man har handlat billiga kopior i Thailand och det är väl inte meningen, eller hur?
Men det är bara små-turkar som har Emilio. Typ 90% av dom som kör det märket är invandrargrabber... Så det går inte att köpa även om det sitter bra.

Nu är du kanske invandrare från ett spanskt land, eller så diggade du bara det djuret som nick...
Citera
2006-06-22, 16:26
Medlem
SebbeBoys avatar
jag kör de flesta olika pikér... från lyle and scott.. till fred perry.. till gant osv.. men jag har inte nån riktig favorit sådär.. förutom att fred perryn samt lyle and scotten e dom som används mest då dom e vita å matchar mina stan smith å jeans haha
Citera
2006-06-22, 20:24
Medlem
m0ets avatar
Vad sägs om en pringle pike tröja? Köpte en sådan igår Knappt någon som går runt i pringle kläder, vilket är skönt
Citera
2006-06-22, 21:00
Medlem
brianmolkos avatar
Citera
2006-06-23, 03:06
Medlem
Det är sällan en lacoste eller R&L inte passar.
Citera
2006-06-23, 03:13
Bannlyst
Hur fan kan man köpa en tenniströja för femhundra kronor? Du kan få tre stycken om Du går in på Dressmann eller liknande. Och kom nu inte med det där skitpratet om "kvalité", för det är inte plausibelt på en jävla undertröja. Skulle Du köpa en kostym eller ett par skor så förstår jag att Du köper en lite bättre variant, men en undertröja?

Det är ungefär som att lägga flera hundringar på att köpa märkeskalsonger. Vem fan ser dom?

// Roger P.
Citera
2006-06-23, 03:16
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Hur fan kan man köpa en tenniströja för femhundra kronor? Du kan få tre stycken om Du går in på Dressmann eller liknande. Och kom nu inte med det där skitpratet om "kvalité", för det är inte plausibelt på en jävla undertröja. Skulle Du köpa en kostym eller ett par skor så förstår jag att Du köper en lite bättre variant, men en undertröja?

Det är ungefär som att lägga flera hundringar på att köpa märkeskalsonger. Vem fan ser dom?

// Roger P.
3 Piké för 198 kr på Dressmann!
Citera
2006-06-23, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
3 Piké för 198 kr på Dressmann!
Nej, tre piké för en femhundring. Dressman brukar ibland bjuda på den billigaste varan när man köper tre stycken. Det tycker jag är fullgott för underkläder och andra slitprylar med kort livstid.

// Roger P.
Citera
2006-06-23, 03:22
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Nej, tre piké för en femhundring. Dressman brukar ibland bjuda på den billigaste varan när man köper tre stycken. Det tycker jag är fullgott för underkläder och andra slitprylar med kort livstid.

// Roger P.
Nej, 3 för 198.
Citera
2006-06-23, 03:24
Medlem
Extremt dålig passform på dressmans pikés.
Citera
2006-06-23, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Extremt dålig passform på dressmans pikés.
Det är för att Du är för fet/mager. På mig passar dom bra...

Dessutom spelar det ingen roll hur en undertröja sitter.

// Roger P.
Citera
2006-06-23, 03:33
Medlem
Citat:
Det är för att Du är för fet/mager. På mig passar dom bra...

Dessutom spelar det ingen roll hur en undertröja sitter.

// Roger P.
Det handlar inte om det. Deras kläder har taskig material (polyester går fetbort), dålig passform, dålig hållbarhet efter tvätt bl.a, sämst komfort och de är allmänt dåligt sydda.

Pikés behöver väl inte enbart fungera som undertröjor?

Det är som att jämföra en seat med en porsche. Nepp vi klarar oss utan Dressman!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in