2021-09-20, 16:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyCuriousMind
Kommer att tänka på Philip Botström, som är ifrån Filipstad, 30 år och vart i blåsväder förr.
Varför det? Vi vet ju redan vem det är...
Citera
2021-09-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cellfort
Har han Downs syndrom? Han ser ut att vara gränsfall till det.

Jomark Polintan:
https://imgur.com/a/nK5o1N8

Jag tror du jämför hans filippinska utseende med svenskt och blir då lurad att det ser möjligen ut som att han har Downs syndrom (mongolid)

Enligt Nordfront är det hans fru som har anmält honom och de skall enligt tråden ha två barn. https://nordfront.se/icke-svensk-s-p...in-svenska-fru

Män som har Downs syndrom är i allmänhet sterila. https://plus.rjl.se/infopage.jsf?chi...5&nodeId=39678
Citera
2021-09-20, 16:24
Medlem
Clifford500s avatar
Det är J*Mark.
Citera
2021-09-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Tror ni ska chilla lite.
Om det är så att den här kvinnan är iblandad så kan det vara så att det är mycket som inte stämmer

https://twitter.com/AdudaX
Den människan verkar ha lite problem, vem är det ?
Citera
2021-09-20, 17:45
Medlem
Kvinnan” twitttrafd i våras ”Känner mig absolut inte totalt värdelös och ångrar varenda anmälan jag någonsin gjort. För vem tror på en sån som mig?”

Hm, trovärdig
Citera
2021-09-20, 18:05
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Varför definieras alltid dessa våldtäkaren och även i andra brottsmisstankar efter partitillhörighet?

Om två bagare slåss om hur brödets skall gräddas i ugnen, och den ene dör, så borde det väl nämnas att den misstänkte var en bagare. Inte en politiker även om han var det.
Naturligtvis skall partitillhörigheten nämnas om det sker i politiskt syfte, eller politiska sammanhang.

Men det här kan väl knappast vara så, att sådana här dåd sker i politiskt syfte.

Tar media chansen att alltid misskreditera just politiker, eller finns nån annan agenda?

Politikerna våldtar ju i vanliga fall hela samhället så varför skulle man inte nämna partitillhörighet, speciellt S har ju våldtagit landet sedan man startade sitt onda projekt.

Klart de som ska vara de renaste medlemmarna av samhället ska hängas ut med namn och partitillhörighet. Det visar på ett parti som har så dåligt omdömme att de låter en våldtäktsman bli del av sitt parti, man gör alltså en samhällstjänst när man visar att S har så dåligt omdömme att de låter våldtäktsmän bli del av deras parti.

En självklarhet, borde ske oftare och inte bara när det är SD idioter i farten som gör dumheter.
Socialdemokraterna är ju notoriska kriminella, troligtsvis parti med flest kriminella i Sverige genom tiderna. Gangstersossarna är ju ökända för många brott, endast kriminellt bidragsslödder och de som lider av Stockholms syndrom röstar ju på S.

Vem är den här horungen och vem sparkade inte ut honom ur S?
Dags att ta ansvar Damberg, Johansson och tokiga ekonomitanten.
Citera
2021-09-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Politikerna våldtar ju i vanliga fall hela samhället så varför skulle man inte nämna partitillhörighet, speciellt S har ju våldtagit landet sedan man startade sitt onda projekt.

Klart de som ska vara de renaste medlemmarna av samhället ska hängas ut med namn och partitillhörighet. Det visar på ett parti som har så dåligt omdömme att de låter en våldtäktsman bli del av sitt parti, man gör alltså en samhällstjänst när man visar att S har så dåligt omdömme att de låter våldtäktsmän bli del av deras parti.

En självklarhet, borde ske oftare och inte bara när det är SD idioter i farten som gör dumheter.
Socialdemokraterna är ju notoriska kriminella, troligtsvis parti med flest kriminella i Sverige genom tiderna. Gangstersossarna är ju ökända för många brott, endast kriminellt bidragsslödder och de som lider av Stockholms syndrom röstar ju på S.

Vem är den här horungen och vem sparkade inte ut honom ur S?
Dags att ta ansvar Damberg, Johansson och tokiga ekonomitanten.

Tror du det finns någon magisk formel för att avslöja vem som kan tänkas begå ett brott? Till och med poliser begår brott, exempelvis våldtäkt. Det går inte att screena folk efter eventuella framtida brott. Detta brott tyder absolut inte på att S har dåligt omdöme.

Däremot kan jag tillägga, om du hade spenderat tid i partiorganisationen så hade du blivit mörkrädd över den bristande demokrati som råder. Över det översitteri som pågår. Hur det överhuvudtaget kan finnas så olämpliga politiker i vårt land.

Med det sagt så ska jag viska i ditt öra: representativ demokrati skapar monster till partier med makt över vilka som är politiker. Det är alltså inte folket som väljer sina politiker, partierna gör det. Och vilka styr partierna? Just det, politikerna som är valda.

Ett oerhört dåligt koncept som bidrar till något vi pratar alldeles för lite om i Sverige, nämligen korruption.
Citera
2021-09-20, 18:50
Medlem
SharpAndClears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Varför definieras alltid dessa våldtäkaren och även i andra brottsmisstankar efter partitillhörighet?

Om två bagare slåss om hur brödets skall gräddas i ugnen, och den ene dör, så borde det väl nämnas att den misstänkte var en bagare. Inte en politiker även om han var det.
Naturligtvis skall partitillhörigheten nämnas om det sker i politiskt syfte, eller politiska sammanhang.

Men det här kan väl knappast vara så, att sådana här dåd sker i politiskt syfte.

Tar media chansen att alltid misskreditera just politiker, eller finns nån annan agenda?

Troligtvis den att politiker har förtroendeuppdrag och av sådana förväntar vi oss mer än av andra. Och klarar man inte att hålla sig inom legens råmärken ska man kanske inte ta den typen av uppdrag.
Citera
2021-09-20, 18:54
Medlem
SharpAndClears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Tidsmässigt tar det tid innan brottsutredningar blir klara och något händer. Hinner de komma fram till något före valet 2022?

I vart fall, denna S-politiker borde vara körd om han är skyldig. Vi kan inte ha höga politiker som springer runt och våldtar kvinnor i det feministiska landet Sverige. En sådan självklarhet att ingen säger emot det.

Frågan är helt enkelt om han är oskyldig eller skyldig.

Håller med.
Citera
2021-09-20, 19:12
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Hans fru ser inte så glad ut på bilderna på hans facebook. Stackars kvinna.

Nej, det var inte många leenden där sedan typ 2014, men för all del, det kan förstås ha andra orsaker.

Bevisningen kan väl för övrigt bli lite besvärlig om det nu är frun som är målsägande. Jag tänker att DNA lite här och var knappast säger så mycket när det rör sig om något som skett inom ett äktenskap. Det man har att gå på är väl de olika parternas berättelser om det nu inte finns något annat dokumenterat.
Citera
2021-09-20, 19:15
Medlem
Nu har Riks gått ut med namn

J**** P****

Vad anser vi om det?

Jag har delade uppfattningar

Om man är gripen men ej fälld så vill jag generellt att man väntar med namn

men sen finns en baksida

Soran Ismail har inte fällts i domstol men viktigt att veta hans sanna jag ...att han var en sjuk pervers f*n

Kommentar? reflektioner om detta?
Citera
2021-09-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Du hade lite otur där. Den ende med icke svenskklingande namn

Eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto