2021-10-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Att sitta i soffan och vara helt slut efter en arbetsdag tillhör normaliteten. Jag hade nog också dragit mig från att ”riva” dag i disken om jag hade arbetat en hel dag och du har strosat omkring hemma hela dagen utan att ordna det själv. Du har satt dig själv i den här situationen och du behöver se på saker från ett annat perspektiv.

Det känns som att du letar fel som du i sin tur ska kunna skylla din olycka på. Helt fel väg att gå. Gå till botten med din egna, inre osäkerhet och arbeta med det.

Därefter aktiverar du dig själv i form av projekt/uppdrag som får dig att känna dig duktig och värdefull. Det är inte nyttigt att röka under fläkten och kolla på Dr.Phil dag ut och dag in.

Har du ens läst en rad i texten du citerade? Rökt på lite?

Ta och sluta flumma runt i dina svar och läs vad hon skrivit. Dumfan.
Citera
2021-10-05, 19:59
Medlem
orvarens avatar
Komminicerar ni något?

Jag menar om han motvilligt kör dig till affären förcatt handla...Strunta i att åka och handla!

Vad ska han äta då?

Lagar han någon mat själv,eller kan han inte ens koka vatten?
Citera
2021-10-06, 23:07
Medlem
Fieldxs avatar
Som sagts innan tycker jag att du ska ta kontakt med försäkringskassan för att försöka få ersättning. I övrigt förstår jag dig och tycker du borde lämna din man så fort du får egen inkomst. Han verkar inte vara någon rolig typ och att utföra hushållssysslor är såklart otroligt tidskrävande med din sjukdom, och inget ”skitgöra” som andra verkar tycka. Önskar dig all lycka till
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in