2021-09-15, 12:44
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Är väl bara pedofiler som tycker det är okej att knulla så barn ser?

Det är väl föräldrarnas ansvar att se efter sina barn. Låter de dem springa vind för våg och till och med ta med dem när de ska tjuvtitta på grannarnas samlag borde det göras en orosanmälan.
Citera
2021-09-15, 13:06
Medlem
varfors avatar
Mina pengar ligger på en riktig beta till svennebanan som fantiserat hela livet om att nu som vuxen, utb. och fiiiint jobb på kommunen skulle bada i fitta, så blev det inte.
Så en vacker dag när han ska knata iväg med sin runkstol till grannens häck hör han ett bekant stönande och väl framme får han se sin egen fru bli påsatt. Självklart fullföljer han sin sexuella akt ändå, på 30 sekunder...
Frugan hörs däremot i hela grannskapet ytterligare trekvart.

Enl. Hallandsposten hade han ju smugit runt som en besatt och fluktat genom häcken i över ett år. Alla tider på dygnet. Inte konstigt att frugan blir less och tar sig ett sidoknull...

Varför utgår jag från det här händelseförloppet?

1. Han har skrämt upp ungarna till den grad att de inte vågar gå ut. Detta så de inte råkar se morsan bli påsatt av en (i hans ögon) gigantisk flashback dase.

Enda alternativa anledningen till att de är rädd är väl att grannen märkte att de stod och glodde så han hutade åt dem att ge fan i att smyga runt och snoka, det räcker att deras pervofarsa stryker runt...

2. "Folk har fått nog" i anmälan... Rly?
Läs: Han tyckte det var najs att flukta tills det var den egna frun som fick stock... Då fick han minsann nog!
Den lille betan smyger säkert fortfarande runt och fluktar på hela grannskapet när han vet vars frugan är...
Senast redigerad av varfor 2021-09-15 kl. 13:26.
Citera
2021-09-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Det är väl föräldrarnas ansvar att se efter sina barn.
Du menar att inte låta barnen gå ut i sin egen trädgård?
Eller typ spika för fönstren?
Citat:
Låter de dem springa vind för våg
På sin egen tomt är det inte bara rimligt utan fullt normalt.
Citat:
och till och med ta med dem när de ska tjuvtitta på grannarnas samlag borde det göras en orosanmälan.
Fast det där är något du hittade på för att ditt argument skulle låta mindre idiotiskt...
Senast redigerad av Blalotus 2021-09-15 kl. 13:12.
Citera
2021-09-15, 13:08
Medlem
Tänk om grannarna kunde knulla i trädgården istället för att ungarna hoppade i studsmattan och skrek dagarna i ända. Skulle byta alla dagar i veckan.
Citera
2021-09-15, 13:15
Medlem
-tomten-s avatar
Någon som vet vart i Halmstad det händer....?
Citera
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialDarwinist71
Tänk om grannarna kunde knulla i trädgården istället för att ungarna hoppade i studsmattan och skrek dagarna i ända. Skulle byta alla dagar i veckan.
Det ena löser dock snabbt det andra...
När du hör de odrägliga små skithögarna komma ut så skyndar du dig ut i trädgården och spänner på frugan högt och ljudligt!
Citera
Medlem
hockexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialDarwinist71

Vettefan, risken att man råkar få ögonkontakt med knullande grannar slipper jag hellre
Citera
2021-09-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Någon som vet vart i Halmstad det händer....?

Kolla in huset med 10 drönare som hovrar över uteplatsen.
Citera
2021-09-15, 13:30
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Men barn reagerar märkligt på samlagsljud. Tror inte dessa läten ingår i deras normala vokabulär. När jag bodde i Stockholm hade jag grannar som ofta hade sex med fönstret till innergården öppet, och då samlades åtminstone vid ett par tillfällen barn nedanför som ropade frågor om huruvida allt var ok, vad det är som händer etc.
Det givna svaret till frågvisa ungar är naturligtvis:
Jag knullar din mamma!
Citera
2021-09-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIGAFCE
Snälla säg att det är Mandelmans, jag skulle skratta halsen ur led då!

Dom har ju dessutom det där rätta blek-fula swingers utseendet.

Tror jag tar tillbaka det där jag skrev förut, det gäller nog inte alla, att gå ut på verandan för att sätta sig och fika i lugn och ro och få se makarna Mandelmann i full älskog och om vinden ligger på åt rätt håll få doften av deras otvättade kön rakt i ansiktet låter inte så jävla roligt.
Citera
2021-09-15, 14:20
Medlem
BasedChads avatar
Vad har vi här då? Ett träsktroll tillsammans med en Beta Cuck, med så lågt testo att han låter andra knulla hans fru?

Welcome to Sweden!
Citera
2021-09-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Haha jag vet vilka dom är, bor inte långt i från.
Hur ser "insynen" till deras tomt ut? Är det som vissa kommentarer antyder att man måste göra en ansträngning för att ha insyn i aktiviteterna på tomten eller är det helt "öppet"?

Vad för typ av människor pratar vi här? Är de helt öppna med det och provokativt fläker ut sig eller försöker de åtminstone göra någon ansträngning att hålla det bakom "dörrar"?
Senast redigerad av Abetterworld 2021-09-15 kl. 15:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in