2021-09-14, 22:19
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Det beror på omständigheterna. Att knulla bakom en buske på tomten är inte samma sak som att ta frun bakifrån medans hon tar stöd av det 80cm höga planket som vetter ut mot gatan eller grannen.

För att göra det enkelt kan du tänka dig en riktig snuskgubbe. Det är ganska självklart att han inte kan stå synlig på sin egna tomt onanerandes till åsynen av passerande kvinnor, sen är det betydligt intressantare hur rätten skulle döma om snuskgubben försökt dölja sig på sin egna tomt.
Snuskgubbe, ja. Man må bedöma tingsrätts besättning jämte faktisk handling.
Citera
2021-09-14, 22:33
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Om man står på en trappstege som frun håller i och kikar över häcken så ser man ALLT.

Kvällens roligaste tråd. Filma snälla.
😂😂😂
Citera
2021-09-14, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Haha hjältar ändå, hade jag haft kids så hade jag smilat stort för mig själv och uppskattat vilka sköna öppna personer dom är.

Hade jag haft ungar hade jag givetvis sagt åt dom att dessa personer gör lite lustiga vuxensaker, men inget som ni behöver bry er mer om. Titta inte dit nu.

Nästa dag hade jag gått fram och hive fivat grannarna och berättat att jag är ett stort fan. Men ni bör nog lugna är lite då det finns mindre välutvecklade personer i grannskapat som ännu inte är redo för att bevittna grannknull under körsbärsträdet.

Om det vore mine grannar skulle jag borrat et gloryhole i staketet och kört in kuken när jag hör att dom håller på! Blir lite som att fiska.
Citera
2021-09-14, 23:14
Medlem
Usch! Denna dekadens. Varför inte göra det i ett sovrum? Eller som kanske går igång på att knulla öppet?
Citera
2021-09-15, 02:41
Medlem
Denna tråd får tankarna att gå mot celluliter och gammalt rynkigt hängande skin.. Var är klanerna när man behöver dom :P
Citera
2021-09-15, 04:08
Medlem
Luktar sotis kärring på långa vägar, antagligen ful som stryk och får inte något skönt där hemma så hon känner sig så jävla duktig genom att anmäla grannarna istället för att prata med dem.
Det säger sig själv när hon påstod i anmälan att barnen inte vågar gå utanför dörren
Citera
2021-09-15, 04:16
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Uppenbarligen har föräldrarna till ungarna också knullat, eller ja, mödrarna i alla fall, så det här tycker jag faktiskt att de kan bjuda på, eller alternativt skramla ihop till lite bullerplank åt livsnjutarna.
Men barn reagerar märkligt på samlagsljud. Tror inte dessa läten ingår i deras normala vokabulär. När jag bodde i Stockholm hade jag grannar som ofta hade sex med fönstret till innergården öppet, och då samlades åtminstone vid ett par tillfällen barn nedanför som ropade frågor om huruvida allt var ok, vad det är som händer etc.
Citera
2021-09-15, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User-01
Denna tråd får tankarna att gå mot celluliter och gammalt rynkigt hängande skin.. Var är klanerna när man behöver dom :P

Ja man kan ju undra eftersom klanerna skriker "jag ska knulla din mamma" hela tiden men de backar kanske eftersom mamman i detta fall eventuellt ser ut som en sugga.
Iden med gloryholestaket var inte dum iofs men faller på samma insikt, tyvärr.
Citera
2021-09-15, 04:50
Medlem
Trakessons avatar
Vän av ordning undrar naturligtvis vad barnfamiljerna gör i de knullandes trädgård. Är de där och har picknick eller pallar äpplen handlar det antagligen om olaga intrång och är det så att de smyger bakom staket eller häck och kikar in i de knullandes trädgård kan man ju undra hur perversa de själva är. I synnerhet om de tvingar med sina barn när de ska smygtitta på grannarnas erotiska stunder.

Att ha sex i sin egen trädgård borde naturligtvis vara varje svensk hemmansägares rätt. Är det invandrade islamistiska barnfamiljer som klagat?
Citera
2021-09-15, 05:10
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Troligen Centerpartister

Vart någonstans står det att de hade sex med barn?
Citera
2021-09-15, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vart någonstans står det att de hade sex med barn?

Ja, du har en bra point. En swingerklubb i allians Mp och C är här mer trolig i vår fria liberala demokrati.
Citera
2021-09-15, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Vän av ordning undrar naturligtvis vad barnfamiljerna gör i de knullandes trädgård. Är de där och har picknick eller pallar äpplen handlar det antagligen om olaga intrång och är det så att de smyger bakom staket eller häck och kikar in i de knullandes trädgård kan man ju undra hur perversa de själva är. I synnerhet om de tvingar med sina barn när de ska smygtitta på grannarnas erotiska stunder.

Att ha sex i sin egen trädgård borde naturligtvis vara varje svensk hemmansägares rätt. Är det invandrade islamistiska barnfamiljer som klagat?
Självklart borde du kunna leva som du vill i egen trädgård om du inte våldtar eller knivskär andra.

I IdiotSverige skall allting anmälas idag och utredas utom där det våldtas och skjuts samt vid stora slagsmål med otäcka skador och övriga gängbildningar på barnens väg till skolan. Svensken har blivit galen av stress vid åsynen av det exotiska 24/7 på gator och torg.

Rövslickande manipulativa Sverige skulle behöva en paus som förr. En månad i Grekland eller Thailand för att se och lära om livets glädje oxå 11 månader till återhämtning i normal/lagom/tråkiga SpritSverige.

Men "Lagom" är borttrollat av politikerna och mångfalden öser nrd dygnet runt så hoppas nu att alla knullfriska öppnar sina fönster och öser på med glädje till varandra. Varför inte införa Den Stora öppna Hemknullarveckan som Semlans välsignelse under mörkrets uppbrott.

Bra för barnen att lära sig det viktigaste i livet i trygg miljö. Utan knull inget liv! Tänk att tassande fluktande självgoda svennar inte förstår det. Låt dansken visa vägen än en gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in