• 1
  • 2
2021-09-14, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Uppenbarligen bögar eftersom dom kör upp något i röven.

Alla afghaner är bögar. Så detta gjordes av afghaner

Senast jag rök ihop med en nisse från mellanöstern var han väldigt tydlig med sitt intresse att knulla mig och mitt namn.
Jag förväntade mig att min mor skulle komma på tal, men nej, bara mig och mitt namn.

Nu är jag inte lagd åt 1,55, håriga medelålders män, men din teori kan hålla vatten..
Citera
2021-09-14, 09:32
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetSvenskaGuldet
Senast jag rök ihop med en nisse från mellanöstern var han väldigt tydlig med sitt intresse att knulla mig och mitt namn.
Jag förväntade mig att min mor skulle komma på tal, men nej, bara mig och mitt namn.

Nu är jag inte lagd åt 1,55, håriga medelålders män, men din teori kan hålla vatten..
Dom är så av naturen.
Livsfarliga för ett öppet samhälle.
Inavel på det och ja där har du resultatet.
Allt dom ser är ilska.
Citera
2021-09-14, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
"Rånoffer hoppade i kanalen – nu döms en minderårig"
Låst artikel i Sydsvenskan (publ. 25 oktober 2017): https://www.sydsvenskan.se/2017-10-2...-en-minderarig
Tack, 2017 alltså, konstigt att det inte fanns någon tråd om det här på flashback.
Citera
2021-09-14, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DetSvenskaGuldet

Ja majoriteten av pizzabagarna som kommer till Sverige är bögar. Och lever ut sina fantasier här, eftersom dom blir mördade i sina hemländer pga det.
Citera
2021-09-14, 12:10
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Tråd finns redan.
(FB) Förnedringsrånad dömd för HMF
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto